Hvor meget må jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

rup

Hej

Så er vores ferie begyndt og vi har længe haft planer om at vores sommerferie skulle gå med projekt køkken. Vi har et stort hus, som vi er igang med at renoverer. Vi gør det meste selv og det næste stykke tid er det altså køkkenet vi er igang med.
Jeg har læst og hørt at man skal holde sig fra at male. Men hvad med at det andet man gør under en renovering. Jeg er ca. 6 uger henne og skal først til lægen den sidste fredag i vores ferie.

Jeg håber i kan hjælpe, for vil virkelig gerne snart have et nyt køkken og jo mere jeg kan hjælpe, jo hurtigere er vi færdige.

Rikke
ca 6 uger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

baby2010

rup skriver:

Hej

Så er vores ferie begyndt og vi har længe haft planer om at vores sommerferie skulle gå med projekt køkken. Vi har et stort hus, som vi er igang med at renoverer. Vi gør det meste selv og det næste stykke tid er det altså køkkenet vi er igang med.
Jeg har læst og hørt at man skal holde sig fra at male. Men hvad med at det andet man gør under en renovering. Jeg er ca. 6 uger henne og skal først til lægen den sidste fredag i vores ferie.

Jeg håber i kan hjælpe, for vil virkelig gerne snart have et nyt køkken og jo mere jeg kan hjælpe, jo hurtigere er vi færdige.

Rikke
ca 6 uger

Jeg ved ikke så meget om renovering og de eventuelle "farer" herved, men hvis jeg var dig, ville jeg holde mig fra alle tunge løft og alt for fysisk krævende arbejde. Jeg ville slet ikke komme i nærheden af fugemasse, maling osv. flydende ildelugtende "ting". Jeg ville flytte ud af huset i 14 dage så malingen kunne nå at forsvinde!

Men ok, jeg er måske også lidt overforsigtig

Anmeld

14. juli 2009

MaleneGærup

Du må íkke male, heller ikke selvom det er vandbaseret maling.
Men ellers fik jeg af vide af min JM at jeg må gøre alt det jeg vil, så længe jeg lytter til mig krop. Jeg må gerne løfte meget hvis min krop ikke siger stop.
Men en anden ting er at jeg ville prøve at undgå alle de tunge løft for der er jo ingen grund til at løfte noget tungt, hvis det ikke er nødvendigt.
Held og lykke med projektet

Anmeld

14. juli 2009

rup

Tak for jeres svar.
Tror desværre det giver lidt sig selv, for har slet ikke lyst til at gøre alt for meget  og da jeg lige skulle i brugsen for at handle ind, ja så fik jeg det bare rigtig skidt og var tæt på at kaste op.... øv øv...
Så må vist tage en dag af gangen og så nyde at man har ferie og ikke skal på arbejde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.