Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mortilfreja skriver: Håber jeg men ville jo så være 5+3 burde den så ik være tydeligere eller er jeg bare en af dem der tester sent
Håber jeg men ville jo så være 5+3 burde den så ik være tydeligere eller er jeg bare en af dem der tester sent
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: prøv en digital, så får du ihvertfald rette svar
prøv en digital, så får du ihvertfald rette svar
mortilfreja skriver: Ja det kunne jeg selvfølgelig prøve.. Men hvis jeg er en af dem der ik danner så meget HCG så vil den nok ik kunne fange det
Ja det kunne jeg selvfølgelig prøve.. Men hvis jeg er en af dem der ik danner så meget HCG så vil den nok ik kunne fange det
Lotus86 skriver: Jeg kan også godt ane en meget svag streg.Kan jo være du ikke er lige så langt henne som du tror?
Jeg kan også godt ane en meget svag streg.Kan jo være du ikke er lige så langt henne som du tror?
mortilfreja skriver: Vi sexede kun 12/13. Juli så befrugtningen er sket der omkring Har hørt om andre der først kunne teste sent..
Vi sexede kun 12/13. Juli så befrugtningen er sket der omkring Har hørt om andre der først kunne teste sent..
Jeg var 6 uger henne før en graviditets test kunne fange at jeg var gravid, så jeg måtte gå til lægen da jeg var gået over tid,, først der blev jeg testet positiv.. så mon ikke også det kan være det samme ved dig
Jeg ser den også.
jeg siger altså tillykke!
den ligner min! og jeg er 5 uger henne imorgen!.. <3 håber den bliver tydligere med tiden! sådan der så min ud.. i uge 3
Ser en svag streg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128