Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
De er såååååååååååååååååååååååååååå søde ej hvor er det fantastisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Gør vi sikkert også.. Men kan slet ikke lade være..
Gør vi sikkert også.. Men kan slet ikke lade være..
B&J skriver: De er såååååååååååååååååååååååååååå søde ej hvor er det fantastisk
1000 tak søde.. Er også totalt i himlen..
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde.. Er også totalt i himlen..
Jamen det er så vidunderligt forstår godt du er i himmelen i baby himmelen med masser af babyer og hjerter og kys og kram og ej hvor er det så fantastisk
o1Mutte skriver: Det er så fantastisk Og er SÅ misundelig på dig.. Hvor må det være det største at TO liv gror indeni Bliver SÅ spændende når de er kommet til verden Og husk et massivt billedespam til den tid
Det er så fantastisk Og er SÅ misundelig på dig.. Hvor må det være det største at TO liv gror indeni Bliver SÅ spændende når de er kommet til verden Og husk et massivt billedespam til den tid
Håber jeg ikke du er, for så skal du huske at tage med at det tog os over 10 1/2 år, de 5 i fertilitetsbehandling og uttallige aborter at nå hertil.. Og det er nu ikke noget at missunde..
Og ja det er helt vildt at vente 2 dejlige bøller..
Og billedspam kan slet ikke undgås..
Tihi og det skal i skam heller ikkede skal da bare forkæles de skønne bøllerIhhh hvor vi glæder os hva
Helt vildt..
Og vi må snart stikke hovederne sammen og få aftalt vores shoppe tur..
ønskebarn74 skriver: Helt vildt.. Og vi må snart stikke hovederne sammen og få aftalt vores shoppe tur..
ønskebarn74 skriver: Håber jeg ikke du er, for så skal du huske at tage med at det tog os over 10 1/2 år, de 5 i fertilitetsbehandling og uttallige aborter at nå hertil.. Og det er nu ikke noget at missunde.. Og ja det er helt vildt at vente 2 dejlige bøller.. Og billedspam kan slet ikke undgås..
Nå ja, den del er jeg ikke så misundelig på Wee det lyder godt!!
Den hører jo med til vores to mirakler.. Og må indrømme at jeg til til sidst var skide ligeglad med om det lykkedes for andre.. For i mit hovede kunne de sgu hoppe bag i køen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128