Inspireret af 'strækmærker hvornår?'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.348 visninger
9 svar
6 synes godt om
31. juli 2013

M&J87

Åbenbart får de fleste kvinder strækmærker sent i forløbeet, men jeg er en af de uheldige, da har fået de første i siden 13+ og den første på maven 16+!

Jeg er ked af strækmærkerne, og smørrer dagligt med biooil, hvilket jeg har gjort siden 10+, det hjælper ikke rigtigt.

Min mave ser nu sådan ud , 22+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

malliebooh

M&J87 skriver:

Åbenbart får de fleste kvinder strækmærker sent i forløbeet, men jeg er en af de uheldige, da har fået de første i siden 13+ og den første på maven 16+!

Jeg er ked af strækmærkerne, og smørrer dagligt med biooil, hvilket jeg har gjort siden 10+, det hjælper ikke rigtigt.

Mine kom også ret tidligt og ser minimum 5 gange værre ud end dit  Det er jo en ting man må leve med så godt man kan.. Ingen mirakel midler desværre

Anmeld

31. juli 2013

serinasmor

M&J87 skriver:

Jeg er ked af at være den der skal fortælle dig det, men cremer olier osv virker ikke på andet end den kløe der kommer når maveskindet strækker sig. selve strækmærkerne er hormonelt betinget. Typisk får du dem, hvis din egen mor havde dem Der er intet at gøre - andet end at betragte dem som krigs-ar og bære dem med stolthed

De blegner med tiden til "sølvstreger" og man bemærker dem ikke så meget

Jge mener også man kan købe en creme der kan blegne dem (men den ville jeg på ingen måde bruge før du er færdig med at amme - aner ikke hvad der er i sådan noget stads)

Anmeld

31. juli 2013

ano14316

M&J87 skriver:

Nogen for nemt strækmærker andre gør ikke...
Jeg får enormt nemt, har faktisk strækmærker på næsten alle kropsdele. Havde allerede inden graviditet, og fik de første som 13-14 årig, på måsen, og dengang var jeg bestemt ikke overvægtig, sådan var det bare.
Min mave er selvfølgelig meget medtaget efter graviditet, men egentlig chikanere de mig ikke så meget, som man kunne forestille sig, for der er ikke noget at gøre ved dem, så det er spild af kræfter at ærge sig. pas på dem i solen, så de ikke bliver skoldet, så vil de med tiden blive lyse og ikke så tydelige.

Jeg er en tiger mor, der har gjort sig fortjent til mine striber
Og det er du også snart!

Anmeld

31. juli 2013

M&J87

serinasmor skriver:

Jeg er ked af at være den der skal fortælle dig det, men cremer olier osv virker ikke på andet end den kløe der kommer når maveskindet strækker sig. selve strækmærkerne er hormonelt betinget. Typisk får du dem, hvis din egen mor havde dem Der er intet at gøre - andet end at betragte dem som krigs-ar og bære dem med stolthed

De blegner med tiden til "sølvstreger" og man bemærker dem ikke så meget

Jge mener også man kan købe en creme der kan blegne dem (men den ville jeg på ingen måde bruge før du er færdig med at amme - aner ikke hvad der er i sådan noget stads)

Det ved jeg godt. Min mor og søster har få, ikke så mange strækmærker, og de fik dem slet ikke så tidligt.

MEn jeg nænner ikke at lade være, derfor fortsætter jeg med olie, det kan jo ikke skade 

Anmeld

31. juli 2013

ano14316

M&J87 skriver:

Og i øvrigt.!!!

SUPER FLOT GRAVID MAVE DU HAR!!!

Anmeld

31. juli 2013

serinasmor

M&J87 skriver:

Det ved jeg godt. Min mor og søster har få, ikke så mange strækmærker, og de fik dem slet ikke så tidligt.

MEn jeg nænner ikke at lade være, derfor fortsætter jeg med olie, det kan jo ikke skade 

det er også hyggeligt og lidt en selvforkælelse med den olie kan godt huske det .. og det er med at forkæle en træt krop hvor man kan (og mens du har overskuddet)

Anmeld

31. juli 2013

l.kjoeller

M&J87 skriver:

ikke spor slemt. fin mave og det trækker sig for det meste pænt sammen efterfølgene kan jeg berolige dig med. og hvis man passer på med direkte sol et års tid efter så bliver farven også rigtig fin så det næsten ikke ses

Anmeld

31. juli 2013

M&J87

ano14316 skriver:

Og i øvrigt.!!!

SUPER FLOT GRAVID MAVE DU HAR!!!

Hvor er du sød. Tak 

Anmeld

31. juli 2013

Mother-love

Nu var jeg så heldig ikke at få stræk mærker på maven i min graviditet trods min store mave. Men tilgengæld så er mine lår, røv, på dansehåndtagende og bryster fyldt med dybe strækmærker specielt mine lår. Jeg er super ked af mine men nu 2 år efter er det kun dem på mine lår der stadig er røde.

Men da jeg var ca 12-13 år fik jeg strækmærker på hofterne og jeg har aldrig været tyk. Kun nu hehe.
Nogen er heldige at gå igennem en graviditet uden strækmærker andre er ikke.
Men man lære at leve med dem med tiden. Jeg er da lidt ked af mine men ser dem faktisk ikke rigtig mere. De er en del af min krop nu. Og i takt med at jeg har tabt mig lidt er det blevet mindre tydelige.

Noget andet er at jeg tror ikke det olie virker en dyt. Men hvis du tror det hjælper skal du self bare fortsætte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.