Oppustet og glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
2 svar
7 synes godt om
31. juli 2013

Tulipan

Jeg har ikke været så oppustet i lang tid... ikke det sidste halve år siden før min uønskede abort... Og det gør mig super lykkelig

Jeg kan næsten ikke bevæge mig for mine ømme bryster og går bare og venter med spænding på hvornår kvalmen kommer. Det lyder skørt, men elsker bare et hvert graviditetstegn nu

Er kun i 4+4 så har brug for alt det baby-klister I overhovedet kan skrabe sammen!!!

De næste to uger inden jeg kan få trykhedsscanning bliver lange men ihh jeg glæder mig til hvis jeg endelig skal se hjerteblink efter næsten 10 måneders kamp!!

Ville ikke andet end at dele min glæde
Hilsen glade gravide mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Bell'star

Anonym23 skriver:

Jeg har ikke været så oppustet i lang tid... ikke det sidste halve år siden før min uønskede abort... Og det gør mig super lykkelig

Jeg kan næsten ikke bevæge mig for mine ømme bryster og går bare og venter med spænding på hvornår kvalmen kommer. Det lyder skørt, men elsker bare et hvert graviditetstegn nu

Er kun i 4+4 så har brug for alt det baby-klister I overhovedet kan skrabe sammen!!!

De næste to uger inden jeg kan få trykhedsscanning bliver lange men ihh jeg glæder mig til hvis jeg endelig skal se hjerteblink efter næsten 10 måneders kamp!!

Ville ikke andet end at dele min glæde
Hilsen glade gravide mig

Iih, hvor er det et dejligt indlæg!  

Bliver helt glad på dine vegne, og krydser fingre for at alt forløber som det skal! 

Anmeld

1. august 2013

Tulipan

Bell'star skriver:

Iih, hvor er det et dejligt indlæg!  

Bliver helt glad på dine vegne, og krydser fingre for at alt forløber som det skal! 

Tak skal du ha
Er bare så glad for at det endelig er lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.