ga test hvornår - kort efter fødsel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Anonym trådstarter

Maria&Lukas skriver:

4+3, men meget svagt

Okay. Jeg håber nu ikke jeg er positiv. Det er lidt for tidligt

Nu er der også no go uden kondom herhjemme 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Lukas&Liam<3

Anonym skriver:

Okay. Jeg håber nu ikke jeg er positiv. Det er lidt for tidligt

Nu er der også no go uden kondom herhjemme 

Jeg er glad for det nu men havde nu også ventet hvis det ikke var sket. Gik jo bare og ventede på jeg kunne starte på p piller

Anmeld

1. august 2013

Mother-love

Anonym skriver:

Okay. Min læge siger jeg skal vente til jeg har min mens. For ellers har det ingen virkning?  Så p-stav er udelukket indtil videre desværre 

Da jeg efter 3 mdr stadig ikke havde fået min mens startede jeg bare på ppiller og så kom den af sig selv når jeg skulle holde pause.
Men ville nok bare tage en test nu for hvis du er gravid og er blevet det for 3 uger siden så burde den kunne vise et gyldigt svar. For normalt ligger æl jo 14 dage før mens. Og ellers ville jeg bare tage en test en gang imellem hvis mens stadig udebliver.

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Da jeg efter 3 mdr stadig ikke havde fået min mens startede jeg bare på ppiller og så kom den af sig selv når jeg skulle holde pause.
Men ville nok bare tage en test nu for hvis du er gravid og er blevet det for 3 uger siden så burde den kunne vise et gyldigt svar. For normalt ligger æl jo 14 dage før mens. Og ellers ville jeg bare tage en test en gang imellem hvis mens stadig udebliver.

Okay. Ja der er ikke andet for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.