1. graviditet 24+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.818 visninger
10 svar
8 synes godt om
31. juli 2013

Stivdie

I denne uge synes jeg altså at maven har taget et lille kvantespring mere!! Vægten understøtter i øvrigt denne fornemmelse kraftigt, så nu SKAL jeg altså tage mig lidt sammen og tilbage på hverdagskosten, så jeg ikke ender som en spærreballon - jeg har trods alt stadig 15 uger tilbage at tage på i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Hailiesmom11

fin mave

Anmeld

31. juli 2013

Stivdie

Hailiesmom11 skriver:

fin mave

Tusind tak Ja, nu begynder den at ligne noget!

Anmeld

3. august 2013

Babydrøm

Stivdie skriver:

I denne uge synes jeg altså at maven har taget et lille kvantespring mere!! Vægten understøtter i øvrigt denne fornemmelse kraftigt, så nu SKAL jeg altså tage mig lidt sammen og tilbage på hverdagskosten, så jeg ikke ender som en spærreballon - jeg har trods alt stadig 15 uger tilbage at tage på i

Flot babyhule

Anmeld

10. august 2013

Oktober2013

Stivdie skriver:

Hvor har du købt din lange graviditets top henne? Jeg leder efter sådanne basis toppe i forskellige farver, og dem fra mamalicious er ekstremt små i størrelserne. 

Kan se vi er nogenlunde lige langt henne, hvornår har du termin?

Anmeld

10. august 2013

pcoramt

Oktober2013 skriver:

Hvor har du købt din lange graviditets top henne? Jeg leder efter sådanne basis toppe i forskellige farver, og dem fra mamalicious er ekstremt små i størrelserne. 

tillader mig lige at svare du kan få nogle rigtig lækre lange toppe fra vila og ellers i h&m..

Anmeld

10. august 2013

Oktober2013

Ja, jeg ved godt man kan få basis toppe mange steder fra.

Jeg synes dem fra bestseller er for stramme nedover hvis man har brede hofter, har også korte toppe fra H&M, men har faktisk ikke prøvet de helt lange fra H&M mama, hvis de altså laver sådan nogle  

Anmeld

10. august 2013

BigHope13

Stivdie skriver:

Hvor er du bare fin

Anmeld

14. august 2013

Stivdie

Oktober2013 skriver:

Den top jeg har på på billedet er fra H&M, og jeg er rigtig glad for den. Jeg ved faktisk ikke om den kan fås i flere farver, men det skulle jeg måske undersøge, for det bliver også lidt ensformigt med sort i længden.

Anmeld

14. august 2013

Oktober2013

Okay. Jeg gik på intensiv jagt efter lange toppe jeg kunne bruge nu og efter graviditet, fordi jeg mangler sådanne tanktops nu hvor det bliver koldere. H&M har vist også kun basis i sort og hvid?

Jeg fandt disse: http://www.solo.dk/pi/Slip_dress_straps_long_3607v21379_888.aspx

Købt i SOLO butikken, hvor der var tilbud 2 for 100 og str. S passede bedst. Er virkelig glad for dem, og de sidder godt uden at være alt for stramme og lave "deller" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.