før rund, nu sund, er mit håb-men hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
2 synes godt om
31. juli 2013

tweety2060

Hej alle
jeg har desværre liiiige taget lidt for meget på... og vægten kæmper med mig og nu dellerne på maven er altså en hæmsko
jeg er ikke god til kur hvor man intet må og har læst lidt om den der "du-kan"-kur, men tror altså slet ikke jeg kan overkomme alt det man skal lave og spiser kød kød og atter kød
motion er en by i Rusland for mig og jeg har ingen kondi og døjer med astma (plus tidl. ryger)

..... så gode råd er velkommen
håber på velmene råd og ingen pege-fingere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

MomInTheMaking

tweety2060 skriver:

Hej alle
jeg har desværre liiiige taget lidt for meget på... og vægten kæmper med mig og nu dellerne på maven er altså en hæmsko
jeg er ikke god til kur hvor man intet må og har læst lidt om den der "du-kan"-kur, men tror altså slet ikke jeg kan overkomme alt det man skal lave og spiser kød kød og atter kød
motion er en by i Rusland for mig og jeg har ingen kondi og døjer med astma (plus tidl. ryger)

..... så gode råd er velkommen
håber på velmene råd og ingen pege-fingere

Hvis du ønsker at tabe dig må du tage et valg om at dyrke motion, spise ordentligt eller begge dele. Der er ingen nemme udveje hvis man ønsker et varigt vægttab, desværre. Så det er bare at finde ud af hvad der fungere bedst for dig, motion, kostændrong eller begge dele og det bliver ikke let uanset hvad du vælger - men det skal det heller ikke være.

Anmeld

5. august 2013

GitteC78

Jeg prøvede Dukan for nogle uger siden, og det var ikke lige mig. Jeg blev vildt dårlig af det...

Derfor starter jeg op igen på en madplan, jeg har fået fra en veninde, som har fået det af en diatist. Jeg har været på den i ca 4-5 uger inden sommeren og tabte mig 4 kg. Jeg dyrker heller ikke motion, men når jeg afleverede børnene løb jeg hjem og så brugte jeg min cross trainer 3x5 min . Men du kan også bare vælge at gå e tur på ca 1 time hver dag.

Anmeld

5. august 2013

Mum33

Verdens Bedste kur vol.2  Virker her. Men man skal self gøre en indsats

Anmeld

5. august 2013

Maja88

Hvis du vil tabe dig må du ikke vælge fødevarer grupper fra... så som kulhydrater osv. Jo det vile hjælpe men vil du kunne leve sådan resten af dit liv???

Spis mindre portioner og gerne groft..

En regel kan være med stivelses produkter som pasta

Ris kartofler er: spis hvad der svarer til en håndfuld af det kogte produkt.. kartoffel ikke større end dine 2 knoer

Anmeld

5. august 2013

NinaNymannMadsen

jeg er også igang med at tabe mig.
og det eneste jeg har gjort er at jeg enten cykler eller går rundt til det jeg skal.
cykler ud med min datter i dagpleje det er 2,4 km hver vej.
og ellers så spiser jeg når jeg er sulten, men helst rugbrød eller frugt. nogen dage spiser jeg som jeg har lyst til og andre tænker jeg lidt mere over hvad jeg spiser.

har siden den 8 juni tabt 13,5 cm på maven alene (tæller kun cm, da jeg ved vægten kan stå stille. og det er cm jeg vil af med mest.)

jeg bruger så også min hulahop ring med 1,34 kg i vægt.

men altså hvis du gerne vil tabe dig, hedder det enten motion eller kostomlægning eller en kombination af begge.

du kan starte stille ud med mortion med at gå meget og sådan for på den måde for du opbygget en kondi og så sørg for at ha dit astma medicin klar hvis du skulle få et anfald.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.