1. graviditet 22+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
6 svar
4 synes godt om
31. juli 2013

Stivdie

Så fik jeg endelig tid til at lægge billeder ind igen.
Jeg ved godt at dette billede teknisk set ikke hører til uge 22, men jeg har ikke været så god til at få taget billeder "til tiden" hen over min ferie, så bær over med mig

Synes bare, at maven har taget et kæmpespring siden sidste uge! Det kan selvfølgelig også bare være den gode mad fra ferien, og da jeg ikke har været i nærheden af en vægt hele ugen, har jeg ikke rigtig mulighed for at undersøge nærmere..
Men maven er nu så fyldig, at folk vi mødte på ferien turde kommentere den åbenlyst, rejste sig for mig i metroen, osv
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Tulipan

Flot baby-hule!
Hvor er det skønt det går så godt for dig

Anmeld

31. juli 2013

esioul

Stivdie skriver:

Så fik jeg endelig tid til at lægge billeder ind igen.
Jeg ved godt at dette billede teknisk set ikke hører til uge 22, men jeg har ikke været så god til at få taget billeder "til tiden" hen over min ferie, så bær over med mig

Synes bare, at maven har taget et kæmpespring siden sidste uge! Det kan selvfølgelig også bare være den gode mad fra ferien, og da jeg ikke har været i nærheden af en vægt hele ugen, har jeg ikke rigtig mulighed for at undersøge nærmere..
Men maven er nu så fyldig, at folk vi mødte på ferien turde kommentere den åbenlyst, rejste sig for mig i metroen, osv

Nu sker der ski noget smukke

Anmeld

31. juli 2013

Stivdie

Anonym23 skriver:

Flot baby-hule!
Hvor er det skønt det går så godt for dig

Tusind tak! Ja, jeg føler bare at maven lige pludselig var "væltet ud" sådan over natten, så nu har jeg i hvert fald brug for bukserne med den store bløde linning
Og kan se, at du har testet positiv!!!! Sender dig BUNKER af superlim til at holde den lille spire fast med

Anmeld

31. juli 2013

Stivdie

esioul skriver:

Nu sker der ski noget smukke

Ih ja, nu ligner jeg ikke bare for mange ferie-is længere Nu ligner jeg en gravid, der har indtaget for mange ferie-is (ifølge kæresten i hvert fald)

Anmeld

31. juli 2013

Tulipan

Stivdie skriver:

Tusind tak! Ja, jeg føler bare at maven lige pludselig var "væltet ud" sådan over natten, så nu har jeg i hvert fald brug for bukserne med den store bløde linning
Og kan se, at du har testet positiv!!!! Sender dig BUNKER af superlim til at holde den lille spire fast med

Tusind tak det har jeg også brug for! Er kun i 4+4 men har allerede mange symptomer. Så håber den blir der denne her gang

Anmeld

1. august 2013

Stivdie

Anonym23 skriver:

Tusind tak det har jeg også brug for! Er kun i 4+4 men har allerede mange symptomer. Så håber den blir der denne her gang

Krydser i hvert fald fingre big time for, at det er din tur denne gang
Men symptomer er da en god start

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.