Rygstøtte i vand…

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

Balinus

Til dem af jer der har brugt et oppusteligt fødekar , hvad brugte I som rygstøtte? (udover jeres mand )

Ved min første fødsel, manglede jeg støtte i ryggen, for at kunne slappe af i karet – og da min mand ikke kunne være i vandet hele tide, kunne jeg ikke finde en behagelig stilling og slappe – og det ønsker jeg denne gang… men hvad skal jeg bruge som rygstøtte????

Håber der er nogle der har forslag…. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Mumto3

Vi var så heldige at vores kæmpe store bruse niche havde samme størrelse som fødebadekarret 

Anmeld

1. august 2013

serinasmor

Balinus skriver:

Til dem af jer der har brugt et oppusteligt fødekar , hvad brugte I som rygstøtte? (udover jeres mand )

Ved min første fødsel, manglede jeg støtte i ryggen, for at kunne slappe af i karet – og da min mand ikke kunne være i vandet hele tide, kunne jeg ikke finde en behagelig stilling og slappe – og det ønsker jeg denne gang… men hvad skal jeg bruge som rygstøtte????

Håber der er nogle der har forslag…. ?

Har ikke prøvet det, men min første tanke var håndklæder foldet som "puder". De kan flyttes og stables

Anmeld

1. august 2013

Balinus

Ja det er en mulighed - tak. Bare de ikke glider... ??

Anmeld

1. august 2013

Balinus

Mumto3 skriver:

Vi var så heldige at vores kæmpe store bruse niche havde samme størrelse som fødebadekarret 

Lyde godt... ?? men hvordan sad du i vandet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.