Kløe og lugt mellem benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.935 visninger
4 svar
1 synes godt om
31. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger, 

min datter har nu (3 år gammel) gået og kløet sig i tissekonen, og jeg synes hun lugter dernede hvis der går mere end 3 dage hvor hun ikke har været i bad. (Jeg bader hende 1-2 gange om ugen som regel, men nogle gange undtagelser) Jeg er lidt bange for om hun enten har noget svamp,  hun virker dog ikke specielt rød, men synes hun piller sig noget dernede. Ved dog heller ikke om hun måske bare er i alderen hvor det er "spændende" at pille dernede eller hvad det er.. Råd modtages med cyper kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

MorDk

Hvis hun klør og det lugter så ville jeg få hende tjekket for svamp eller urinvejsinfektion!

Anmeld

1. august 2013

Meyer

Profilbillede for Meyer
Hun kan også have fået børneorm

Anmeld

1. august 2013

Nullermor

Anonym skriver:

Hej piger, 

min datter har nu (3 år gammel) gået og kløet sig i tissekonen, og jeg synes hun lugter dernede hvis der går mere end 3 dage hvor hun ikke har været i bad. (Jeg bader hende 1-2 gange om ugen som regel, men nogle gange undtagelser) Jeg er lidt bange for om hun enten har noget svamp,  hun virker dog ikke specielt rød, men synes hun piller sig noget dernede. Ved dog heller ikke om hun måske bare er i alderen hvor det er "spændende" at pille dernede eller hvad det er.. Råd modtages med cyper kyshånd

Prøv at tage hende i bad hver/hver anden dag i stedet for kun 2 dage om ugen, hvis ikke det hjælper ville jeg klart tage til lægen og få det undersøgt.
Da jeg lå hårdest ramt af kvalme under denne graviditet blev min datter kun badet 2 gange om ugen og der begyndte hun også at klø sig og lugte lidt, men da vi kom tilbage i rutinen med bad dagligt forsvandt det med det samme.

Anmeld

1. august 2013

Den lykkelige

Min datter (2,5 år) bliver badet hver 2. dag.. er sket nogle gange i hendes liv at der er gået 3 dage, men så lugter hun altså også..  Måske du bare skal bare noget oftere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.