Tydelige arme og ben + ansigt :D ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2013

Lilje82

Ej et godt billede, sjovt at få lov at se et 3D billede så tidligt, så kan man rent faktisk se, hvad det er  En lille vingummibamse 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Monski

Marianne1989 skriver:

Her er jeg 8+2 .. MiN elskede lille ønskebønne!!!!

Vi fik også et 3D billede fra jeg var 8+2 men der kan man absolut ikke se noget som helst - det ligner bare en klump, derfor hedder vores bebs også stadig klump
- er lidt misundelig over dit flotte billede!

Anmeld

1. august 2013

Marianne1989

Havanagila skriver:

Hvor er den sød.
Hvad er det, er det noget nyt 3D? Eller er det kun få steder man kan få det som dit?

Jeg tror ikke det er ny teknologi .. jeg blev scannet ved ultralydsklinikken i KBH - af en Lillian. Tror det er hende som ejer stedet! Hun er også dygtig!! 

Jeg tror bare vi var heldige at vingummibamsen lige lå rigtigt kombineret med hendes dygtighed .. 

OG tak ! 

Anmeld

1. august 2013

Marianne1989

Monski skriver:

Vi fik også et 3D billede fra jeg var 8+2 men der kan man absolut ikke se noget som helst - det ligner bare en klump, derfor hedder vores bebs også stadig klump
- er lidt misundelig over dit flotte billede!

Hihi, ja som skrevet tidligere, så tror jeg at vi var heldige, og vingummibamseN var samarbejdsvillig!!  

tak tak 

Anmeld

1. august 2013

Marianne1989

Marianne1989 skriver:

Her er jeg 8+2 .. MiN elskede lille ønskebønne!!!!

Nå ja, så er den runde bobble nederst self blommesækken eller som lægen kaldte det; madpAkken hihi 

Anmeld

1. august 2013

Mother-love

Marianne1989 skriver:

Jeg tror ikke det er ny teknologi .. jeg blev scannet ved ultralydsklinikken i KBH - af en Lillian. Tror det er hende som ejer stedet! Hun er også dygtig!! 

Jeg tror bare vi var heldige at vingummibamsen lige lå rigtigt kombineret med hendes dygtighed .. 

OG tak ! 

Okay men synes bare billedet er meget Hvidt. Det plejer jo og være gulligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.