Stress under graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. juli 2013

Annemette07

Nogen der har oplevet stress under graviditeten? Ved godt folk reagere forskelligt på stress, men jeg er begyndt at døje en del med følelsesløshed/træthed i kroppen. Det føles lidt ligesom når man har influenza, den der måde at man føler sig lidt slatten på.

Er der et tegn på stress?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Annemette07

Annemette07 skriver:

Nogen der har oplevet stress under graviditeten? Ved godt folk reagere forskelligt på stress, men jeg er begyndt at døje en del med følelsesløshed/træthed i kroppen. Det føles lidt ligesom når man har influenza, den der måde at man føler sig lidt slatten på.

Er der et tegn på stress?

Skal lige siges det kun er galt når jeg skal/er på arbejde ?

Anmeld

2. august 2013

Kat2244

Det kunne godt lyde som stress... Måske skulle du snakke med din jordemoder om det? Jeg var stresset i forbindelse med mine eksamener og den den sidste droppede jeg, da jeg ikke ville udsætte vores lille bebs for det inde i maven. Men en gravid krop opfører sig også underligt engang imellem. Jeg har nogle gange været så syg og sløj i 2-3 dage at jeg troede at jeg havde fået influenza, men så forsvandt det lige pludselig som dug fra solen. De første 4 måneder følte jeg mig dog altid syg .

Anmeld

4. august 2013

Annemette07

Kat2244 skriver:

Det kunne godt lyde som stress... Måske skulle du snakke med din jordemoder om det? Jeg var stresset i forbindelse med mine eksamener og den den sidste droppede jeg, da jeg ikke ville udsætte vores lille bebs for det inde i maven. Men en gravid krop opfører sig også underligt engang imellem. Jeg har nogle gange været så syg og sløj i 2-3 dage at jeg troede at jeg havde fået influenza, men så forsvandt det lige pludselig som dug fra solen. De første 4 måneder følte jeg mig dog altid syg .

Ja ved kroppen kan være et helt mysterium når man er gravid. Tror også jeg snakker med hende om det på torsdag når jeg skal afsted til 2. Jordemoderbesøg. Men tak for svar ! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.