26+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
1 svar
3 synes godt om
31. juli 2013

Sabone

Så ramte jeg 26+0..

Puh, jeg har det varmt og har rigtig meget vand i mine fødder, men ellers har jeg det fantastisk  

Døjer stadig lidt med halsbrand, men det er vist ved at aftage

Vægen siger +10  Ret meget øv, men gider ikke bruge tid på at være ked af det

Far mærker stadig liv og han elsker det! Tror han blev ret overrasket over det spark, som han fik i går aftes - det var ret vildt og det var fantastisk at se hans ansigtsudtryk, da lille manden sparkede

Var ved lægen i går. Alt er som det skal være, bortset fra begyndende bækkenløsning, men det må vi jo tage med. 

Har i dag haft sidste dag i min praktik, men skal så lige arbejde en uge som vikar og bum.. BARSEL!! 

Jeg glæder mig! Er dog lidt bekymret for, hvad jeg skal få tiden til at gå med, men det finder jeg vel nok ud af henad vejen

Til sidst - dagens mavebillede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

BigHope13

Sabone skriver:

Så ramte jeg 26+0..

Puh, jeg har det varmt og har rigtig meget vand i mine fødder, men ellers har jeg det fantastisk  

Døjer stadig lidt med halsbrand, men det er vist ved at aftage

Vægen siger +10  Ret meget øv, men gider ikke bruge tid på at være ked af det

Far mærker stadig liv og han elsker det! Tror han blev ret overrasket over det spark, som han fik i går aftes - det var ret vildt og det var fantastisk at se hans ansigtsudtryk, da lille manden sparkede

Var ved lægen i går. Alt er som det skal være, bortset fra begyndende bækkenløsning, men det må vi jo tage med. 

Har i dag haft sidste dag i min praktik, men skal så lige arbejde en uge som vikar og bum.. BARSEL!! 

Jeg glæder mig! Er dog lidt bekymret for, hvad jeg skal få tiden til at gå med, men det finder jeg vel nok ud af henad vejen

Til sidst - dagens mavebillede

hvor ser du bare fortsat smuk gravid ud

lad du bare tankerne om vægten forsvinde lidt væk, når du siger du har meget væske i benene går der jo altså også nogle gram-kg på det hele kroppen forandre sig jo.
synes ihvertfald du ser smuk ud, og mon ikke vægten holder en pause på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.