Foster 2,6 mm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
8 svar
2 synes godt om
31. juli 2013

Anonym trådstarter

Er anonym da jeg ikke vil have at folk jeg kender herinde skal vide allerede nu at jeg er gravid, da det er tidligt.

Jeg var til akutscanning d. 23. juli da jeg havde smerter og blødning. Beregnet ud fra min sidste mens. første dag, troede jeg at jeg var 9+0 henne, men det vidste sig at jeg ikke var helt så lang henne. Fik at vide at der var hjerteblink og hun målte det til at være ca. 2,6 mm. Jeg har gået og tænkt at hvad vil det så sige, hvor langt er jeg så ca. henne? Det tænkte jeg slet ikke på der, da jeg bare var lykkelig for at der stadig var hjerteblink, mistede nemlig i april (i 11. uge) pga. det samme så var meget nervøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Ca. i 9 uge. 8 + ?

Anmeld

31. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Og TILLYKKE selvfølgelig.

Anmeld

31. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Er anonym da jeg ikke vil have at folk jeg kender herinde skal vide allerede nu at jeg er gravid, da det er tidligt.

Jeg var til akutscanning d. 23. juli da jeg havde smerter og blødning. Beregnet ud fra min sidste mens. første dag, troede jeg at jeg var 9+0 henne, men det vidste sig at jeg ikke var helt så lang henne. Fik at vide at der var hjerteblink og hun målte det til at være ca. 2,6 mm. Jeg har gået og tænkt at hvad vil det så sige, hvor langt er jeg så ca. henne? Det tænkte jeg slet ikke på der, da jeg bare var lykkelig for at der stadig var hjerteblink, mistede nemlig i april (i 11. uge) pga. det samme så var meget nervøs.

Ca 5+5 

http://www.min-mave.dk/artikel/gravid/ultralydsscanning-crl-crown-rump-length.html

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

31. juli 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Undskyld. Jeg læste det som 2,6 cm og ikke mm.

Anmeld

31. juli 2013

Louisejulia

Da jeg var i uge 7 ca. Var jeg til scanning, målte mit foster 8,8 mm.

så vil også tro at du er de 4,5,6 uger henne nu, men ved det ikke lige præcist. 

Anmeld

31. juli 2013

Lukas&Liam<3

Da jeg var til scanning kunne de også kun se herteblink, hun satte mig til 5+5

Anmeld

31. juli 2013

Albertsen92

5+5, der var min 2,6 mm. Nu er hun ca 36 cm ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.