Stadig ingen mave endnu - meeen mon ikke det snart kommer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.023 visninger
7 svar
8 synes godt om
31. juli 2013

Marianne1989

Har kvalme og været til scanning i går. Ååååh, jeg så den sødeste lille vingummibamse ?! Og det var perfekt i størrelse, så jeg kan leve med at der endnu ikke ses nogen mave.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Marianne1989

8+3

Anmeld

31. juli 2013

Albertsen92

Marianne1989 skriver:

Har kvalme og været til scanning i går. Ååååh, jeg så den sødeste lille vingummibamse ?! Og det var perfekt i størrelse, så jeg kan leve med at der endnu ikke ses nogen mave.

Dejligt
Men min mave viste sig altså først så småt i uge 18. Så der kan gå lidt tid endnu
Her er et billede fra uge 18:

Anmeld

31. juli 2013

Ciss

Jeg var i uge 12-13 med den første, før bukserne begyndte at stramme - men der var stadig ikke noget at se. Det var bare, at maven ikke var eftergivende længere. Der gik vel ca 16-18 uger, før jeg selv kunne se det, og jeg var i uge 23, før nogen turde at spørge mig, om jeg var gravid.

Anmeld

31. juli 2013

Nadja+Baby+2012

Marianne1989 skriver:

Kan huske en episode på arbejde efter jeg havde været til nf at en kollega sagde til mig at nu måtte maven da snart komme, og der var jeg vel 15-16 uger henne. så der kan godt gå noget tid endnu.

sådan så jeg ud i uge 20 :-)

Anmeld

31. juli 2013

AnthonsMor

Marianne1989 skriver:

Det er utrolig forskelligt hvornår maven kommer, men for en førstegangs ville det være meget usædvanlig, når du er så slank, at du ville have mave allerede

Den skal nok komme!

Anmeld

31. juli 2013

Vilgerneværegravid

Jeg er i 12.uge og det er først nu man kan se det og kun om aftenen. Så bare rolig - det skal nok komme

Anmeld

31. juli 2013

Rødhætte

Marianne1989 skriver:

Jeg havde stort set ingen mave før i uge 20.. Hadet når folk kommenteret hvor lille den var

Det gode var jeg ikke tog så mange kg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.