Bukser der strammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.058 visninger
4 svar
2 synes godt om
31. juli 2013

Louisejulia

Hej piger 

Jeg er gået hen og blevet lidt bekymret over om stramme bukser kan skade mit foster?

jeg plejer normalt at gå i løse bukser, men har i dag valgt at tage cowboy bukser på som desværre strammer om livet 

Blev lidt i tvivl om det kunne skade fosteret, jeg er 14+5 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvis du skal have stramme bukser på så skal de sidde så de strammer ved dine hofteskåle da du ellers netop trykker på det bløde område som er derhvor baby ligger.. men der skal meget til stadigvæk for at baby tager skade af det...

hvis de sidder så stramt at du føler du har svært ved at få vejret når du sætter dig så drop dem...

jeg var ikke i tvivl hvis jeg tog noget på der ubehageligt for mig og baby...

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Louisejulia skriver:

Hej piger 

Jeg er gået hen og blevet lidt bekymret over om stramme bukser kan skade mit foster?

jeg plejer normalt at gå i løse bukser, men har i dag valgt at tage cowboy bukser på som desværre strammer om livet 

Blev lidt i tvivl om det kunne skade fosteret, jeg er 14+5 i dag. 

baby er godt beskyttet..

men jeg tænker lidt at hvis dine bukser strammer så meget du føler dig usikker var det nok tid til at skifte til graviditets bukser? det må da under alle omstændigheder være meget ubehageligt? ;P

Anmeld

31. juli 2013

Louisejulia

Wampires skriver:

hvis du skal have stramme bukser på så skal de sidde så de strammer ved dine hofteskåle da du ellers netop trykker på det bløde område som er derhvor baby ligger.. men der skal meget til stadigvæk for at baby tager skade af det...

hvis de sidder så stramt at du føler du har svært ved at få vejret når du sætter dig så drop dem...

jeg var ikke i tvivl hvis jeg tog noget på der ubehageligt for mig og baby...

Nej sstramme er de heller ikke..

jeg blev bare i tvivl da jeg plejer og gå i løse bukser, så var usikker på hvor "meget" de måtte stramme før det skadede babyen.

føler intet ubehag ved at have dem på, men måtte lige "sikre" mig at det ikke skadede babyen. 

Anmeld

31. juli 2013

Louisejulia

DianaRJS skriver:

baby er godt beskyttet..

men jeg tænker lidt at hvis dine bukser strammer så meget du føler dig usikker var det nok tid til at skifte til graviditets bukser? det må da under alle omstændigheder være meget ubehageligt? ;P

De strammer, men ikke så jeg ikke kan få luft.

tror bare jeg må skifte til løse bukser igen når jeg kommer hjem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.