Øh hov

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
13 synes godt om
31. juli 2013

Eliza

vi havde aftalt, at hvis manden fik et job han skulle til samtale til i juni, så ville vi gå igang med pb 2. 

Han har længe været på kh. og her i kommunen, laver de "fiktive" møder, som man aldrig får besked om, og derfor ikke kan møde op til, og man bliver derfor trukket i kh. De trækker alt i lang drag og ja det hele har været noget rigtig lorte rod. 

Manden fik 2300 udbetalt i maj og har intet fået siden  Dvs. Alt har (som så mange gange før) hængt på mig. 

Nå men.... Han FIK drømme jobbet. som ejendoms mester/inspektør. Han startede 1 juli og han elsker det 

Så vildt, efter 7 års økonomisk helvede.

nå men.... Egentlig ønskede jeg bare afklaring omk. Pb, så jeg havde "bolden" på min side. faktisk var jeg slet ikke så hooked på at komme igang, men Malthe tog 3 år at lave, så jeg tænkte bare at vi kunne gå igang stille og roligt og så ville der måske ske noget om 1-2 år 

men det ser sku ud til at vi skal ha en 2er i april 

Lille Malthe skal være storebror 

Vil så nødig lyde utaknemlig, men mentalt er jeg ik helt med. Det gik sku lige stærkt nok. Og den skal lige sluges 

hvis nogen mod al forventning skulle kende mig. Så hold lige tæt 

Der er sku rogn i rugekassen Woop Woop 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2013

Maise86

Stort tillykke

Anmeld

31. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Stort tillykke, både med baby og mandens nye job. Vh stine

Anmeld

31. juli 2013

l.kjoeller

Eliza skriver:

vi havde aftalt, at hvis manden fik et job han skulle til samtale til i juni, så ville vi gå igang med pb 2. 

Han har længe været på kh. og her i kommunen, laver de "fiktive" møder, som man aldrig får besked om, og derfor ikke kan møde op til, og man bliver derfor trukket i kh. De trækker alt i lang drag og ja det hele har været noget rigtig lorte rod. 

Manden fik 2300 udbetalt i maj og har intet fået siden  Dvs. Alt har (som så mange gange før) hængt på mig. 

Nå men.... Han FIK drømme jobbet. som ejendoms mester/inspektør. Han startede 1 juli og han elsker det 

nå men.... Egentlig ønskede jeg bare afklaring omk. Pb, så jeg havde "bolden" på min side. faktisk var jeg slet ikke så hooked på at komme igang, men Malthe tog 3 år at lave, så jeg tænkte bare at vi kunne gå igang stille og roligt og så ville der måske ske noget om 1-2 år 

Vil så nødig lyde utaknemlig, men mentalt er jeg ik helt med. Det gik sku lige stærkt nok. Og den skal lige sluges 

stort tillykke jeg synes altid man lige skal omstille sig så det skal du ikke have det dårligt over men fedt at det lykkes så hurtigt

Anmeld

31. juli 2013

DianaRJS

Eliza skriver:

stort tillykke

det er da kun dejligt i ikke skulle "kæmpe" for det denne her gang... ;P

og også tillykke til din mand med drømmejobbet... der er jo intet bedre end når det hele bare køre på skinder

Anmeld

31. juli 2013

5timesacharm..right?

stort tillykke med det hele

Anmeld

31. juli 2013

Kløver

Stort tillykke, vi har selv et lille aprilbarn

Anmeld

31. juli 2013

Lilje82

Tillykke :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.