Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Er halvvejs.. Skal føde senest 38+.. Og tak tak..
Er halvvejs..
Skal føde senest 38+..
Og tak tak..
Amen for pokker... Jeg kan jo ikke følge med længere...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DianaRJS skriver: det skal nok gå over alle forventninger til md-scanning og super smuk tvillinge mave
det skal nok gå over alle forventninger til md-scanning
og super smuk tvillinge mave
Tror også på det.. Alle scanninger har været fine..
Øog tak tak.. Næsten lige så smuk som din mave..
VIPpigen skriver: Amen for pokker... Jeg kan jo ikke følge med længere...
Heller ikke her..
Hvor er du smuk!
ønskebarn74 skriver: Bøllerne har det godt og stortrives.. Døjer selv med plukveer, væske i kroppen og monster halsbrand.. Men det kender i jo.. I næste uge er det vores tur til at komme til MD scanning.. Glæder mig, men er også nervøs..
Bøllerne har det godt og stortrives..
Døjer selv med plukveer, væske i kroppen og monster halsbrand.. Men det kender i jo..
I næste uge er det vores tur til at komme til MD scanning.. Glæder mig, men er også nervøs..
Ååååh søde... Der var det billede
Og hvor er din mave dog bare SMUK med SMUK på!!! Hele TO små bøller Det er så vidunderligt for dig/jer og jeg er så oprigtigt glad for jeres babylykke!!!
Får I så at vide om det er drenge eller piger eller hvad? og deler du det med os andre?
ønskebarn74 skriver: JuhuBøllerne har det godt og stortrives.. Døjer selv med plukveer, væske i kroppen og monster halsbrand.. Men det kender i jo.. I næste uge er det vores tur til at komme til MD scanning.. Glæder mig, men er også nervøs..
JuhuBøllerne har det godt og stortrives..
Leonora skriver: Sååååå fin og nu er maven rigtig blevet en rund smækker bold . Kan næsten ik vente med at se hvad der gemmer sig i hulen . Det bliver så stort Knus fra mig
Sååååå fin og nu er maven rigtig blevet en rund smækker bold . Kan næsten ik vente med at se hvad der gemmer sig i hulen . Det bliver så stort Knus fra mig
Tak sødeste, må indrømme jeg elsker min store mave..
Og især indholdet..
Øog vildt at jeg er halvvejs.. Skal føde 38+.. Og hold op jeg glæder mig til at se og holde vores bøller i armene..
Babymor2010 skriver: Hvor er du smuk!
Tak tak.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128