rejseseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
5 svar
1 synes godt om
30. juli 2013

tweety2060

Hej alle
Min pige bliver 3 år her i aug. og er ved at være alt for stor til sin barnevogn! hun ligger helt oppe i toppen og kampsveder... så nu tror vi det er tiden til en rejseseng/camping seng, da hun har bedst af at sove ovenpå (ikke hendes værelse) bl,.a fordi vi kan lave lidt praktisk mens hun sover.....
Men hvilken og hvorfor?
Nogle gode råd?
brugt ikke brugt ?? Håber jo ikke det er ret lang tid det står på, men med børnehavestart pt så bliver hun nok træt og får brug for en lur en gang i mellem.....
tak for du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

MyLove E

tweety2060 skriver:

Hej alle
Min pige bliver 3 år her i aug. og er ved at være alt for stor til sin barnevogn! hun ligger helt oppe i toppen og kampsveder... så nu tror vi det er tiden til en rejseseng/camping seng, da hun har bedst af at sove ovenpå (ikke hendes værelse) bl,.a fordi vi kan lave lidt praktisk mens hun sover.....
Men hvilken og hvorfor?
Nogle gode råd?
brugt ikke brugt ?? Håber jo ikke det er ret lang tid det står på, men med børnehavestart pt så bliver hun nok træt og får brug for en lur en gang i mellem.....
tak for du læste med

Vi har en Brio rejse seng:-D

Anmeld

30. juli 2013

Svenne

Hvorfor ikke bare ligge hende på en madras? Hun kan vel alligevel kravle ud af en rejseseng?

Anmeld

30. juli 2013

tweety2060

Svenne skriver:

vævatæntænkHvorfor ikke bare ligge hende på en madras? Hun kan vel alligevel kravle ud af en rejseseng?

Godt tænkt, men lige pt er der ikke trappegitter ovenpå, så havde tænkt "seng" med sider

Anmeld

30. juli 2013

Svenne

tweety2060 skriver:

Godt tænkt, men lige pt er der ikke trappegitter ovenpå, så havde tænkt "seng" med sider

Årh okay, det kan jeg godt forstå.

Men er du ikke bange for, at hun bare kravler ud af rejsesengen?
Er hun ikke vant til selv at gå ned af trappen?

Vi har en rejseseng fra Baby-bjørn. Super smart, let og hurtig at pakke ud og ned - men skide dyr! Alt for dyr i forhold til, hvor få gange vi har brugt den hvertfald!

Anmeld

30. juli 2013

tweety2060

Svenne skriver:

JKaLanLangh

Årh okay, det kan jeg godt forstå.

Men er du ikke bange for, at hun bare kravler ud af rejsesengen?
Er hun ikke vant til selv at gå ned af trappen?

Vi har en rejseseng fra Baby-bjørn. Super smart, let og hurtig at pakke ud og ned - men skide dyr! Alt for dyr i forhold til, hvor få gange vi har brugt den hvertfald!

Lang historie kort, vi bruger ikke 1 salen endnu eller dvs der er kontor deroppe hvor hun nogle gange sover i barnevognsdelen... Og der er hun jo iført selen.... Men nej hun går aldrig på trappen selv (7-9-13) hun står ikke engang ud af hendes seng medmindre hun har kaldt på os først...

Ja altså sikkerhed og lethed skal være I orden... MEn vil heller ikke lægge en bondegård når det er begrænset brug....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.