Hvilket køn? - Billeder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Lotus86

Wimmie skriver:

Pige! Uden tvivl

Jeg var heller ikke særlig dårlig da jeg ventede min datter...lidt kvalme men ingen opkast.

Tak for input Og godt at høre at det trods alt kan lade sig gøre at vente piger uden at ligge med hovedet i toilettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Lotus86

Benjamins'mor skriver:

Pige, det ligner nøjagtigt som ved min kønsscanning.

Super, så er tvivlen vist ved at være væk

Anmeld

30. juli 2013

Lotus86

Peiner skriver:

Helt sikkert en pige  Ligner rigtig meget billederne fra vores egen kønsscanning og vi venter en lille pige  

Hvordan du har haft det under din graviditet kan ikke afgøre kønnet. Jeg har haft det rigtig dårligt med kvalme, opkast og migræne og jeg venter som sagt en pige 

Ja hold da op, det ligner godt nok meget, tvivlen er hermed væk - tak

Anmeld

30. juli 2013

gonefishing

Lotus86 skriver:

Hej piger,

I følge kønsscanningen venter vi en lille pige, men da vi ikke fik noget bekræftet ved md-scanningen kan jeg alligevel ikke lade være med at tvivle lidt Har heller ikke rigtig været dårlig eller noget, det synes jeg bare de fleste der venter piger er

Så hvad siger i? Dreng eller pige?

pige!

Anmeld

30. juli 2013

2babygirls

Lotus86 skriver:

Hej piger,

I følge kønsscanningen venter vi en lille pige, men da vi ikke fik noget bekræftet ved md-scanningen kan jeg alligevel ikke lade være med at tvivle lidt Har heller ikke rigtig været dårlig eller noget, det synes jeg bare de fleste der venter piger er

Så hvad siger i? Dreng eller pige?

Har født to piger og første gang havde jeg lidt små kvalme i et par uger og andengang kvalme og mega dårligeg mave.

Min veninde har været skide syg begge gange og det er kun drenge.

Anmeld

30. juli 2013

Bb3031

Lotus86 skriver:

Ja hold da op, det ligner godt nok meget, tvivlen er hermed væk - tak

Jamen det er skam så lidt  Tænke nok at der ikke ville herske tvivl længere, når du så vores billede af lillepigen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.