28+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
9 svar
11 synes godt om
30. juli 2013

Kris89

Så ramte vi 28+0 mærker baby rigtig meget ser så sjovt ud når maven bare hopper og danser derudaf

Elsker det lille væsen som er inde i min mave
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

Så ramte vi 28+0 mærker baby rigtig meget ser så sjovt ud når maven bare hopper og danser derudaf

Elsker det lille væsen som er inde i min mave

Er helt ved at falde af stolen, sikke du bare vokser derud af
så smuk din mave er
man kan helt grine over du "beklagede" dig over man ikke kunne se den gravide mave i starten, skal jeg da lige love for den er kommet efter

lyder skønt med al aktiviteten.

Anmeld

30. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Er helt ved at falde af stolen, sikke du bare vokser derud af
så smuk din mave er
man kan helt grine over du "beklagede" dig over man ikke kunne se den gravide mave i starten, skal jeg da lige love for den er kommet efter

lyder skønt med al aktiviteten.

det går bare vanvittigt stærkt

er begyndt at blive lidt bekymret for brudekjolen kunne godt være jeg skulle få den prøvet igen, bare det der er sket den sidste uge

men kan også mærke den begynder at mangle plads

Anmeld

30. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

det går bare vanvittigt stærkt

er begyndt at blive lidt bekymret for brudekjolen kunne godt være jeg skulle få den prøvet igen, bare det der er sket den sidste uge

men kan også mærke den begynder at mangle plads

Kunne vist godt være en god idé synes virkelig der sker sindssygt meget fra uge til uge lige nu. og det så tydeligt hvordan din mave ændre form

Anmeld

30. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Kunne vist godt være en god idé synes virkelig der sker sindssygt meget fra uge til uge lige nu. og det så tydeligt hvordan din mave ændre form

ja, nu begynder baby virkelig at tage fra, er det ikke også omkring 1 cm. den vokser i ugen - så skal der jo ske noget.

Man er også ved rigtig at kunne se på dig nu uge for uge - helt vildt som det kan ændre sig på ingen tid.

Anmeld

30. juli 2013

Clisolka

Flot babyhule du har 

Anmeld

30. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

ja, nu begynder baby virkelig at tage fra, er det ikke også omkring 1 cm. den vokser i ugen - så skal der jo ske noget.

Man er også ved rigtig at kunne se på dig nu uge for uge - helt vildt som det kan ændre sig på ingen tid.

Jo det skal nok passe og de tager jo også en del på hver uge efterhånden så det klart der sker forandringer med kroppen nu.
Tak søde, synes også selv det helt vildt bare fra dag til dag hvor meget der sker derinde.
Synes det mærkeligt at jeg nu kan mærke liv både oppe under brystet og helt nede i bækkenet på samme tid så han er vist ved at være godt lang efterhånden

Anmeld

30. juli 2013

Kris89

Babymor2010 skriver:

Flot babyhule du har 

tusind tak

Anmeld

30. juli 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Jo det skal nok passe og de tager jo også en del på hver uge efterhånden så det klart der sker forandringer med kroppen nu.
Tak søde, synes også selv det helt vildt bare fra dag til dag hvor meget der sker derinde.
Synes det mærkeligt at jeg nu kan mærke liv både oppe under brystet og helt nede i bækkenet på samme tid så han er vist ved at være godt lang efterhånden

hold da op, det lyder voldsomt på den gode måde

her ligger den mest vandret. men mest i højre side, sådan har det været helt fra start... og så hiver den ofte i navlestrengen, så man kan se min navle flytter sig men den må altså vente med at blive lige så stor som sin far til den er kommet ud

Anmeld

30. juli 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

hold da op, det lyder voldsomt på den gode måde

her ligger den mest vandret. men mest i højre side, sådan har det været helt fra start... og så hiver den ofte i navlestrengen, så man kan se min navle flytter sig men den må altså vente med at blive lige så stor som sin far til den er kommet ud

Ja det også en meget meget mærkelig følelse da han også her har lagt meget vandret og helt nede i bækkenet, men der er vist blevet lidt for trangt til ham nu

ja Hehe de må gerne vokse til normal gennemsnit og så skal de altså lige vente lidt inden de skal være så kloner af fædrene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.