så født hun!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.742 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

heej allesammen så født miin veninde, meget hurdig ved ik så meget! men har lige fået et billede af ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Smukkert

Tillykke med hende.
Var det ikke lidt for tidligt?

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

Tillykke med hende.
Var det ikke lidt for tidligt?

jo en måenede!! men vandet gik bare imens hun var ude og køre så

Anmeld

13. juli 2009

Smukkert

stinapigen92 skriver:

jo en måenede!! men vandet gik bare imens hun var ude og køre så

Hvordan er hans helbred så?

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Mælkebøttebarn skriver:

ved ikk noget, hun skrev bare hendes vand var gået og ca 15 min efter sendt hun et billede af drengen. venter på hun skriver

Anmeld

13. juli 2009

Diana...

Mælkebøttebarn skriver:

Det er MEGET sjældent at en baby der bliver født 1 måned fortideligt er syg heldigvis.

Og tillykke med den lille.

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Det er MEGET sjældent at en baby der bliver født 1 måned fortideligt er syg heldigvis.

Og tillykke med den lille.

ja men nu skulle hun ha haft kejsersnit fordi han har hul i hjertet!

Anmeld

13. juli 2009

AnjaTherese

stinapigen92 skriver:

ja men nu skulle hun ha haft kejsersnit fordi han har hul i hjertet!

Ikke for at gøre det til en gyser, men min søster havde også hul i hjertet da hun var født. Alle rummene lukkede sig ikke, og li' pludselig blev hun syg en nat, og døde næste nat   (hun blev bare 6 dage)   det var også meningen at hun skulle til Amerika at blive opereret, men det blev forsent.

Men det er maaaaaaaange år siden, og nu kan de helt sikkert bedre med det end da.

Håber det går godt med hendes baby

Anmeld

13. juli 2009

Diana...

BabyBIGtime skriver:

Ikke for at gøre det til en gyser, men min søster havde også hul i hjertet da hun var født. Alle rummene lukkede sig ikke, og li' pludselig blev hun syg en nat, og døde næste nat   (hun blev bare 6 dage)   det var også meningen at hun skulle til Amerika at blive opereret, men det blev forsent.

Men det er maaaaaaaange år siden, og nu kan de helt sikkert bedre med det end da.

Håber det går godt med hendes baby

Min far er født med hul i hjertet og har levet et normalt liv med hul i hjertet og fik det lappet da han var ca 30 og lever stadig et normalt liv...

Knus Diana der synes det er lidt træls og skrive sådan de er jo nervøse i forvejen...

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Diana... skriver:

Min far er født med hul i hjertet og har levet et normalt liv med hul i hjertet og fik det lappet da han var ca 30 og lever stadig et normalt liv...

Knus Diana der synes det er lidt træls og skrive sådan de er jo nervøse i forvejen...

ja bare elias holder sig inde, igår føder min ex s kæreste 10 uger for tidlig og så nu min veninde idag en mående ! så der kun miig tilbage haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.