Hjælp til rocket outfit (plussize!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

ja, det er måske lidt langt at køre .

Men prøv at kigge efter mærkerne Gozzip, Zhenzi og Ciso. De laver tøj i plus størrelser, og burde også forhandles i Kbh

Ja, Zhenzi kender jeg i hvert fald Jeg må ud og kigge i butikkerne!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Anonym skriver:

Ja, Zhenzi kender jeg i hvert fald Jeg må ud og kigge i butikkerne!

90 % af mit tøj er Zhenzi - jeg elsker det mærke

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

PT skriver:

90 % af mit tøj er Zhenzi - jeg elsker det mærke

Jeg tror kun jeg har en enkelt eller to ting derfra - men det er primært fordi jeg aldrig støder på det når jeg køber tøj. Jeg køber stort set kun på nettet, og ofte fra sider som New Look og Asos... Og når der er udsalg kigger jeg også forbi Carmakoma, da de ellers er ret dyre

Anmeld

31. juli 2013

Kindfed

PT skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor i landet, du bor, men min veninde har en butik i Østjyllnd, der sælger rigtig fedt og smart tøj i str 38-60. Jeg køber alt mit tøj der, og hun har til alles smag

Du må gerne sende mig en pb, så skal jeg sende dig navn og adresse til butikken

Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad din venindes butik hedder!

Anmeld

31. juli 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kindfed skriver:

Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad din venindes butik hedder!

Den hedder butik Natalie i Hadsten
https://www.facebook.com/pages/Butik-Natalie/14306 3949062706

Fantastisk godt tøj tiil en god pris

Anmeld

31. juli 2013

Sas1990

Det er nok ikke helt det stor rock and Roll, men har en lang top på men grå jeans og sorte pumps med nitter, havde det på til en venindes fødselsdag i april på dgv

Anmeld

31. juli 2013

Sas1990

Det er nok ikke helt det stor rock and Roll, men har en lang top på men grå jeans og sorte pumps med nitter, havde det på til en venindes fødselsdag i april på dgv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. juli 2013

Anonym trådstarter

Sas1990 skriver:

Tak for billede, du ser skide godt ud Og jeg tror faktisk det bliver noget i den stil. Jeg har fundet en sort top og et bar voksede, stramme jeans - og så et par sorte højhælede med chunky hæl og nitter

Anmeld

31. juli 2013

Sas1990

Anonym skriver:

Tak for billede, du ser skide godt ud Og jeg tror faktisk det bliver noget i den stil. Jeg har fundet en sort top og et bar voksede, stramme jeans - og så et par sorte højhælede med chunky hæl og nitter

Tak skal nok blive flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.