Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: ja, det er måske lidt langt at køre .Men prøv at kigge efter mærkerne Gozzip, Zhenzi og Ciso. De laver tøj i plus størrelser, og burde også forhandles i Kbh
ja, det er måske lidt langt at køre .Men prøv at kigge efter mærkerne Gozzip, Zhenzi og Ciso. De laver tøj i plus størrelser, og burde også forhandles i Kbh
Ja, Zhenzi kender jeg i hvert fald Jeg må ud og kigge i butikkerne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja, Zhenzi kender jeg i hvert fald Jeg må ud og kigge i butikkerne!
PT skriver: 90 % af mit tøj er Zhenzi - jeg elsker det mærke
90 % af mit tøj er Zhenzi - jeg elsker det mærke
Jeg tror kun jeg har en enkelt eller to ting derfra - men det er primært fordi jeg aldrig støder på det når jeg køber tøj. Jeg køber stort set kun på nettet, og ofte fra sider som New Look og Asos... Og når der er udsalg kigger jeg også forbi Carmakoma, da de ellers er ret dyre
PT skriver: Nu ved jeg ikke, hvor i landet, du bor, men min veninde har en butik i Østjyllnd, der sælger rigtig fedt og smart tøj i str 38-60. Jeg køber alt mit tøj der, og hun har til alles smag Du må gerne sende mig en pb, så skal jeg sende dig navn og adresse til butikken
Nu ved jeg ikke, hvor i landet, du bor, men min veninde har en butik i Østjyllnd, der sælger rigtig fedt og smart tøj i str 38-60. Jeg køber alt mit tøj der, og hun har til alles smag Du må gerne sende mig en pb, så skal jeg sende dig navn og adresse til butikken
Kindfed skriver: Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad din venindes butik hedder!
Jeg kunne da godt tænke mig at vide, hvad din venindes butik hedder!
Det er nok ikke helt det stor rock and Roll, men har en lang top på men grå jeans og sorte pumps med nitter, havde det på til en venindes fødselsdag i april på dgv
Sas1990 skriver: Det er nok ikke helt det stor rock and Roll, men har en lang top på men grå jeans og sorte pumps med nitter, havde det på til en venindes fødselsdag i april på dgv
Tak for billede, du ser skide godt ud Og jeg tror faktisk det bliver noget i den stil. Jeg har fundet en sort top og et bar voksede, stramme jeans - og så et par sorte højhælede med chunky hæl og nitter
Anonym skriver: Tak for billede, du ser skide godt ud Og jeg tror faktisk det bliver noget i den stil. Jeg har fundet en sort top og et bar voksede, stramme jeans - og så et par sorte højhælede med chunky hæl og nitter
Tak skal nok blive flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128