Jeg er virkelig skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
6 svar
10 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Min venindes kusine have en stor pose tøj til salg som hun havde lagt til side da hendes barn var vokset ud af det. betalte 280 kr. for en fyldt pose. Havde fået set en del billeder af tøjet og det så pænt ud synes jeg. men jeg er så skuffet. Jeg måtte kassere 60% af tøjet. Der var huller, pletter og rigtig meget vaskefnuller. Der var nogle bukser der var så slidt og nusset/fnullret at man slet ikke kunne se mønstre mere. Er det bare mig eller kan jeg ikke godt tillade mig at være skuffet? Jeg sælger sgu ikke mit gamle lort rent ud sagt. Det der ikke er værd at gemme smider jeg da ud. Er virkelig skuffet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Janni.

Jo du må gerne være mere end skuffet. Øv!

Anmeld

30. juli 2013

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Min venindes kusine have en stor pose tøj til salg som hun havde lagt til side da hendes barn var vokset ud af det. betalte 280 kr. for en fyldt pose. Havde fået set en del billeder af tøjet og det så pænt ud synes jeg. men jeg er så skuffet. Jeg måtte kassere 60% af tøjet. Der var huller, pletter og rigtig meget vaskefnuller. Der var nogle bukser der var så slidt og nusset/fnullret at man slet ikke kunne se mønstre mere. Er det bare mig eller kan jeg ikke godt tillade mig at være skuffet? Jeg sælger sgu ikke mit gamle lort rent ud sagt. Det der ikke er værd at gemme smider jeg da ud. Er virkelig skuffet.

Kan du ikke tage kontakt til sælger, og fortælle at du føler dig snydt?

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Kan du ikke tage kontakt til sælger, og fortælle at du føler dig snydt?

Tror jeg også jeg vil gøre. I det mindste have nogle af mine penge tilbage. for det jeg tøj jeg har valt at beholde er ihvertfald ikke så mange penge værd. Det er pænt nok. Men kunne lige så godt have købt nyt så.

Anmeld

30. juli 2013

bøllen

Anonym skriver:

Syntes jeg bestemt du kan. Ville nok også kontakte sælger igen, og sige det som det er

Anmeld

30. juli 2013

Lone Jakobsen

jeg ville også kontakte sælger.

Anmeld

30. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

jeg synes du skal snakke med sælger, evt sende billeder af pletter, huller osv. fordi det da ikke ok!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.