Fra profylac/nutramigen til alm mme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Makje9113

Som overskriften lyder, er der nogen der efter de 4 mdr er gået fra profylac til alm mme? Og i så fald, hvilken mme? Lillepigen herhjemme bliver snart 4 mdr og skal så have alm mme fremfor profylac. Jeg har dårlige erfaringer med nan, da det var det hun fik en allergisk reaktion på i sin tid.. Er simpelthen så bange for at hendes mave stejler igen når hun får alm mme, så vil gerne høre jeres erfaringer. Har overvejet hipp?! Kom glad :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Happiness

Vi fortsatte med nutramigen til han ikke fik flaske mere. Turde ikke andet, men vi fik også recept til han var 7mdr eller sådan noget

Anmeld

30. juli 2013

Makje9113

Jeg kan ogsågå godt få forlænget bevillingen hvis det er.. Men det er bare bevist at der ikke er behov for nutramigen/profylac efter de 4 mdr, medmindre de har lactoseallergi... 

Anmeld

30. juli 2013

L&V

Akiram skriver:

Som overskriften lyder, er der nogen der efter de 4 mdr er gået fra profylac til alm mme? Og i så fald, hvilken mme? Lillepigen herhjemme bliver snart 4 mdr og skal så have alm mme fremfor profylac. Jeg har dårlige erfaringer med nan, da det var det hun fik en allergisk reaktion på i sin tid.. Er simpelthen så bange for at hendes mave stejler igen når hun får alm mme, så vil gerne høre jeres erfaringer. Har overvejet hipp?! Kom glad :-)

Vi skiftede først ved 8-9måneder da det os er noget mere skånsomt for maven og mange løber i mave problemer efter de har skiftet fra profylak eller nutrimigen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.