kom lige til at tænke på noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

skriver anonym, fordi ikke alle ved at jeg er gravid endnu.

Men kom til at tænke på - kan man miste uden at det bløder ? Når man er omkring 7 uger henne. Skal det gøre ondt eller bløde... eller kan man bare ...wupti... ikke være gravid mere???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Men kom til at tænke på - kan man miste uden at det bløder ? Når man er omkring 7 uger henne. Skal det gøre ondt eller bløde... eller kan man bare ...wupti... ikke være gravid mere???

Hvorfor? Er du da urolig for der er noget i vejen? 

Anmeld

30. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

Øhhhm, kan ikke heeeelt svare på dit spørgsmål, men kan fortælle at jeg indtil uge 9 ventede tvillinger, hvor den ene så pludselig var død, selvom vi havde set fine hjerteblink hos dem begge to gange inden - så nu venter jeg kun en...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

VråJepsen skriver:

Hvorfor? Er du da urolig for der er noget i vejen? 

ja løftede lidt på sofaen igår da jeg støvsugede.... glemte helt at jeg var gravid, så jeg bekymred mig lidt...

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

CroQuis skriver:

Øhhhm, kan ikke heeeelt svare på dit spørgsmål, men kan fortælle at jeg indtil uge 9 ventede tvillinger, hvor den ene så pludselig var død, selvom vi havde set fine hjerteblink hos dem begge to gange inden - så nu venter jeg kun en...

ej det er jeg ked af... håber du er ok.

du havde slet ikke ondt på noget tidspunkt?

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

ja løftede lidt på sofaen igår da jeg støvsugede.... glemte helt at jeg var gravid, så jeg bekymred mig lidt...

Du skal VIRKELIG overanstrenge dig for at det kan have betydning..

Men ja, det kan godt lade sig gøre.. Et foster kan jo dø eller slet ikke nå at leve, uden det behøver, at kunne mærkes..

Dog tror jeg ikke du skal være nervøs - jeg lavede også en del fysisk hårdt da jeg var 'nygravid'

Anmeld

30. juli 2013

CroQuis

Anonym skriver:

ej det er jeg ked af... håber du er ok.

du havde slet ikke ondt på noget tidspunkt?

Jo tak, det er jeg nu..  Det var ret svært i starten at forholde sig til at jeg havde en død og en meget frisk og levende baby inde i mig, men nu er jeg bare glad for den jeg har

Nej ingen smerter overhovedet 

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Du skal VIRKELIG overanstrenge dig for at det kan have betydning..

Men ja, det kan godt lade sig gøre.. Et foster kan jo dø eller slet ikke nå at leve, uden det behøver, at kunne mærkes..

Dog tror jeg ikke du skal være nervøs - jeg lavede også en del fysisk hårdt da jeg var 'nygravid'

okay ... tak håber du har ret og min lille bebs har det godt

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

okay ... tak håber du har ret og min lille bebs har det godt

Det tror jeg absolut!
Der skal virkelig meget til! Jeg tror mest det der med 'du må max. løfte så og så meget' bunder lidt i, at man ikke skal skade sin egen krop mere end højest nødvendigt, for den bliver jo belastet rigeligt når man begynder at blive tyk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.