Anonym skriver:
Sagen er den at jeg har et meget pinligt problem. Under graviditet er mine skamlæber vokset meget, og specielt den ene er næsten altid øm og det gør ofte ondt bare jeg sidder ned. Er der andre der har oplevet det, ved om det er noget der går over af sig selv igen eller om jeg evt skal kontakte lægen?
Det har været et problem i nogle måneder nu og det påvirker efterhånden parforholdet lidt da sex er blevet for smertefuldt og slet ikke kan lade sig gøre og min kæreste tror det er fordi jeg ikke gider ham.
Kan desværre ikke gøre så man kan svare anonymt men håber der er en kan hjælpe med et svar alligevel 
Jeg har lige været på apoteket i dag for at skaffe nye forsyninger. Jeg døjer med det samme. Ikke konstant, men det kommer og går, men tager gerne 5 dage før hævelsen er væk. Det er SÅ ubehageligt!!!
Der der hjælper bedst på mig er en spray fra Avene som hedder noget med Aqua Thermale. Det har en afkølede effekt på sart hud og så har jeg undgået trusseindlæg og trusser, da de gnider. Hvis du er gået på barsel, så find det mest løse tøj og læg dig meget. Skamlæberne hæver af samme grund som benene, så hvis du kan, så hvil. Det er så smertefuldt, og føler meget med dig!
Hvor langt er du henne? Jeg har termin om to uger og har haft problemet siden 6. måned. Det går dog væk igen efter fødslen, men da maven og trykket kun vokser, bliver du nødt til at forklare din kæreste situationen 
Anmeld