Av!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
7 svar
1 synes godt om
30. juli 2013

UnderStjernerne

Nu kommer der lige et piv-piv indlæg fra mig.. Jeg er lige faldet pladask ned af et trappetrin fra vores udhus og ud i haven, med hovedet først. Jeg har fået et par småskrammer, men ikke noget vildt og det gør ikke ondt eller noget, men.. Jeg faldt jo også med maven  Og igen - det gør slet ikke ondt, og jeg tror jeg fik taget "slaget" med hoved og arme. Alligevel kan jeg ikke lade være med at bekymre mig lidt for vores filur  Er der overhovedet grund til det når jeg ikke har mærket noget som helst i maven? Jeg er 24+2 idag, så maven strutter lidt allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

AnthonsMor

UnderStjernerne skriver:

Nu kommer der lige et piv-piv indlæg fra mig.. Jeg er lige faldet pladask ned af et trappetrin fra vores udhus og ud i haven, med hovedet først. Jeg har fået et par småskrammer, men ikke noget vildt og det gør ikke ondt eller noget, men.. Jeg faldt jo også med maven  Og igen - det gør slet ikke ondt, og jeg tror jeg fik taget "slaget" med hoved og arme. Alligevel kan jeg ikke lade være med at bekymre mig lidt for vores filur  Er der overhovedet grund til det når jeg ikke har mærket noget som helst i maven? Jeg er 24+2 idag, så maven strutter lidt allerede.

Der er ingen grund til bekymring, når ikke du har ondt..
Baby ligger simpelthen SÅ godt beskyttet indeni maven!

Men træls med sådan et styrt

Anmeld

30. juli 2013

Chili

UnderStjernerne skriver:

Hvis du er nervøs så ring til lægen eller jm
Jeg faldt på cykel og ramte også maven da jeg var i uge 35 var heldigvis på vej til jm, så hun kunne jo hurtigt tjekke og det hele så fint ud hun tilbød endda vi kunne komme en tur på fg hvis vi var nervøse

Anmeld

30. juli 2013

UnderStjernerne

Martsbaby skriver:

Der er ingen grund til bekymring, når ikke du har ondt..
Baby ligger simpelthen SÅ godt beskyttet indeni maven!

Men træls med sådan et styrt

Det var lige præcis dét, jeg havde brug for at høre  Tak!

Anmeld

30. juli 2013

UnderStjernerne

Chili skriver:

Hvis du er nervøs så ring til lægen eller jm
Jeg faldt på cykel og ramte også maven da jeg var i uge 35 var heldigvis på vej til jm, så hun kunne jo hurtigt tjekke og det hele så fint ud hun tilbød endda vi kunne komme en tur på fg hvis vi var nervøse

Sikke en service! Men det er selvfølgelig også lidt mere "vildt" at falde på cyklen. Jeg havde trods alt et nogenlunde blødt underlag i form af græs og jord  Jeg tror dog bare jeg lige ser om jeg får ondt senere, for lige nu er der ingenting. Jeg er bare pylret 

Anmeld

30. juli 2013

AnthonsMor

UnderStjernerne skriver:

Det var lige præcis dét, jeg havde brug for at høre  Tak!

Det var så lidt

HVIS du er meget nervøs, så ring hellere til din JM, jeg tror ikke du er tilknyttet FG endnu, så enten JM eller læge, hvis du synes du har brug for det

Men igen, jeg tror ikke der er grund til bekymring

Anmeld

30. juli 2013

Chili

UnderStjernerne skriver:

Sikke en service! Men det er selvfølgelig også lidt mere "vildt" at falde på cyklen. Jeg havde trods alt et nogenlunde blødt underlag i form af græs og jord  Jeg tror dog bare jeg lige ser om jeg får ondt senere, for lige nu er der ingenting. Jeg er bare pylret 

Det tror jeg de fleste gravide er
Men ja, de tiden an, hjælpen er jo kun et opkald væk
Held og lykke

Anmeld

30. juli 2013

2babygirls

UnderStjernerne skriver:

Hvis du er utryk så ring til din læge.

Jeg gled forover i uge 39 og bed hul i min underlæbe og smadrede mine knæ. Fuck jeg tudede af chokket og da jeg kom ind til lægen var han det største fjols 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.