Når .. Jeg er anonym af hensyn til jobbet, pga de intet ved om at jeg er gravid endnu.
jeg startede på arbejde igen, efter 14 dages ferie. Var glad og tingene de kørte bare derud af :-) - jeg arbejder som social sundhedsassistent, og stod inde hos en beboer og skulle dosere noget medicin, pludselig bliver jeg utrolig klam svedende, og får hvide prikker for øjnene. Jeg blev også helt bleg, og utilpas. Jeg får sagt til bebeoeren. Som godt kan se jeg er skidt tilpas, at der kommer en anden og tager over. Jeg kan intet se og famler mig frem til døren, jeg når lige at åbne døren- også er jeg åbenbart faldet/besvimet. vores sygeplejerske var på arbejde og får stabiliseret mig på gulvet og målt BT, og sørge for jeg kommer af med varmen og sveden, ved at lukke op osv. og får ringet til en ambulance, da ambulancen kommer har jeg fået det bedre og kan se igen osv. Får taget en masse bp, ekg, a-gas, værdier osv. Får også taget en urinprøve der bekræfter min gravidlitet. Og de mener højest sandsynligt det er det der har været årsag til mit Blackout.
- nu er mit spørgsmål så bare, ville i fortælle arbejdet at i var gravide nu, efter den her episode? Jeg er 8+4 henne.. Og havde først planer om at fortælle det efter de 12, men nu jeg kommet i tvivl, da jeg er bange for der sker noget lign igen, og at når jeg så kommer tilbage på arbejde igen imorgen(forhåbentlig) så skal lyve og sige de ikke kunne finde årsagen til hvorfor jeg fik et Blackout.
hvad ville i gøre? Vente, eller fortælle det!
Anmeld