Mallemus77 skriver:
jeg er 13+3 med tvillinger. Har tidligere haft 2 aborter i henholdsvis uge 15 og 14. Jeg er bare så bange for at det skal gå galt igen. I dag synes jeg, at jeg har extra ondt i maven - lidt lige som menstruationsmer. Går på toilet hvert andet øjeblik for at tjekke om jeg bløder. Synes osse at det ser noget mørkt ud når jeg tørrer mig - men kun når jeg har tisset. Hvis jeg tørrer mig unden at ha tisset ser det helt normalt ud. Prøver hele tiden at berolige mig selv med at det er normalt at ha de smerter især når der er 2. Det hjælper osse lidt men er stadig ved at gå ud af mit gode skind. Skal først scannes igen til september, så der er lidt lang tid til. Jeg siger osse til mig selv at jeg jo alligevel ikke kan gøre noget så jeg må slå koldt vand i blodet og bare tag tingene som de kommer. Har stadig div gener så som ømme bryster og meget let til opkastning.
ku det næste halve år bare flyve af sted....
Kan godt forstå at du bliver lidt urolig ved de smerter. Jeg havde dem også en del i starten af min graviditet
Jeg er også gravid med tvillinger, er 24+1 idag, og har ingen gener overhovedet længere!
Jeg har aldrig haft aborter. Men den der følelse af, at man er lige ved at få sin mens, er hvis ret normal. Slet ikke behagelig
Min jordemoder sagde, at det var hvad man kaldte for ligamentsmerter. Håber det hele er i den skønneste orden, og at det bare er 'normale' gener du har 
Anmeld