Ulykke forsikring til barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
8 svar
1 synes godt om
30. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej piger
Jeg er ved at flytte vores forsikringer til et billigere selskab. Kom så lige til at tænke på, hvornår børn skal have en ulykke forsikring? Er det lige efter de bliver født eller er det først når de når en hvis alder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

netdaddy

Det er nok forskelligt fra selskab til selskab, men hos IF er børnene under din forsikring indtil de bliver et år gamle, så skal der tegnes særskilt forsikring på dem.

Men undersøg det ved det selskab du vil skifte til.

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

netdaddy skriver:

Det er nok forskelligt fra selskab til selskab, men hos IF er børnene under din forsikring indtil de bliver et år gamle, så skal der tegnes særskilt forsikring på dem.

Tak for dit svar
Jeg har lige snakket med dem, og hun sagde, at barnet først var dækket, når det stod på policen. Så skal den vel tegnes med det samme

Anmeld

30. juli 2013

Havre74

Anonym skriver:

Hej piger
Jeg er ved at flytte vores forsikringer til et billigere selskab. Kom så lige til at tænke på, hvornår børn skal have en ulykke forsikring? Er det lige efter de bliver født eller er det først når de når en hvis alder?

Jeg kan ikke helt huske det, da min yngste er 6 år. Men jeg mener de har haft forsikring siden de blev født. Den er så blevet udviddet alt efter sport og øvrige fritidsinteresser. Derudover dækker den de har nu, den til enhver tid bedste behandling, om det er i DK eller udlandet. Og så er der forsikring på, Gud forbyde det, død.

Anmeld

30. juli 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Det er forskelligt fra selskab til selskab - og hvad der bl.a. står i din police 

Jeg tegnede først en forsikring på Bella fra hun fyldte 2 år - indtil da var hun dækket ind under min forsikring 

Anmeld

30. juli 2013

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej piger

ved if- forsikring er det fra 1 år. godt selskab i øvrigt

Anmeld

30. juli 2013

LinLin

netdaddy skriver:

Vi fik at vide det først var fra to år de skulle have deres egen... Hos If. Mærkeligt

Anmeld

30. juli 2013

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar
Jeg ringer lige til forsikringsselskabet igen, når jeg har født, så jeg kan få helt klar besked

Anmeld

31. juli 2013

2babygirls

Anonym skriver:

Hej piger

Vi har tegnet en ved sygeforsikring.dk fra spæd, så er det gjort og nem at udfylde så der ikke har været en masse sygdom eller andet der skal skrives ned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.