Fødselsdags ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
3 svar
4 synes godt om
30. juli 2013

Bebsen

Sad og snakkede med Xander om hvad der skulle være inde i hans pakker, han fylder nemlig 3år snart, og har bedt om mange balloner på hans fødselsdags!

Anyway, vi sidder og snakker, og jeg spørger hvad der skal være i hans pakker? (Han forstår ikke ordet ønsker )
Efter lidt tænkeri, svarer han traktor! Og æg. Og lege heste!
Okay, siger jeg, er der mere du godt ku tænke dig?
Nej, svarer han, det er nok, mor.

KH Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

LinLin

Bebsen skriver:

Sad og snakkede med Xander om hvad der skulle være inde i hans pakker, han fylder nemlig 3år snart, og har bedt om mange balloner på hans fødselsdags!

Anyway, vi sidder og snakker, og jeg spørger hvad der skal være i hans pakker? (Han forstår ikke ordet ønsker )

KH Ida.

Nåårh hvor sødt

Anmeld

30. juli 2013

serinasmor

Bebsen skriver:

KH Ida.

Så må det jo være lige det han skal have . - hvordan pakker man æg ind uden de går i stykker

Anmeld

30. juli 2013

Bebsen

Hehe syns det var rigtigt sødt specielt set i hvilken materialistisk verden vi lever i, den har vist ikke nået ham endnu

Ja, og hvilken slags æg mon det er... Han er glad for hårdkogte æg, dekorations påskeæg, og kinder æg... (Hver gang vi handler mener han os at vi skal købe æg og farer hen i køleskabet )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.