Scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

baby2010

Hejsa,

lige endnu et spørgsmål ang. lægebesøg... Vi har været til det første besøg, hvor jeg blev målt og vejet, fik taget blodprøver og afleveret en urinprøve.

Jeg skal til lægen på onsdag, men ved ikke hvad der skal ske!? Jeg blev enormt dårligt informeret sidst

Bliver man ultralydsscannet? Jeg har en meget usikker termin, da jeg har meget lange uregelmæssig cyklusser...

Jeg håber sådan, at jeg skal scannes, men jeg er bange for, at det "kun" er kedeligt papirarbejde og en gynækologisk undersøgelse...

Nogen som ved det?
Hilsen Julie som er i ca. 8.-9. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

MaleneG

baby2010 skriver:

Hejsa,

lige endnu et spørgsmål ang. lægebesøg... Vi har været til det første besøg, hvor jeg blev målt og vejet, fik taget blodprøver og afleveret en urinprøve.

Jeg skal til lægen på onsdag, men ved ikke hvad der skal ske!? Jeg blev enormt dårligt informeret sidst

Bliver man ultralydsscannet? Jeg har en meget usikker termin, da jeg har meget lange uregelmæssig cyklusser...

Jeg håber sådan, at jeg skal scannes, men jeg er bange for, at det "kun" er kedeligt papirarbejde og en gynækologisk undersøgelse...

Nogen som ved det?

hos en normal læge bliver man ikke ultralyds scannet så nej ingen scanning der.
Hvis du ikke har fået lavet vandrejournal endnu, så er det bare kedelig papir arbejde, og gyn. undersøgelse.

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

baby2010 skriver:

Hejsa,

Nogen som ved det?

heej, jeg sage til min læge at jeg ikk vidst hvor langt jeg var henne, og 4 dage efter kom jeg til scanning på sygehuset !

Anmeld

13. juli 2009

baby2010

Tak for svarene! Ok så vil jeg sige til min læge, at jeg ikke ved hvor langt jeg er henne! Så kan det være jeg kan komme til scanning  

Anmeld

13. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

baby2010 skriver:

Tak for svarene! Ok så vil jeg sige til min læge, at jeg ikke ved hvor langt jeg er henne! Så kan det være jeg kan komme til scanning  

ja det ville jeg prøve

Anmeld

13. juli 2009

jannilaursen

baby2010 skriver:

Normalt vil du komme til scanning i uge 12 og 20 .. ..
Men det er nok bare det kedelige papir arbejde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.