Allergi? Nyser og næsen løber helt vildt om aftenen/natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.572 visninger
5 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Den lykkelige

Er der nogen som kender til det?
Min kæreste er MEGET plaget i disse dage og får næsten ikke sovet.. Han vækker hele huset fordi han pudser næse og nyser HELE tiden.. Kan det være allergi? Der er intet i dagtimerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

gonefishing

Den lykkelige skriver:

Er der nogen som kender til det?
Min kæreste er MEGET plaget i disse dage og får næsten ikke sovet.. Han vækker hele huset fordi han pudser næse og nyser HELE tiden.. Kan det være allergi? Der er intet i dagtimerne

Han kan jo altid få lavet en tid til en allergitest.
Men det eneste jeg kunne tro var støvmideallergi, hvis det kun er i soveværelset så prøv at vaske dyner og nyt sengetøj uden skyllemiddel og uden parfume i.

Hilsen en total multiallergiker

Anmeld

30. juli 2013

Den lykkelige

Flodkilling skriver:

Han kan jo altid få lavet en tid til en allergitest.
Men det eneste jeg kunne tro var støvmideallergi, hvis det kun er i soveværelset så prøv at vaske dyner og nyt sengetøj uden skyllemiddel og uden parfume i.

Hilsen en total multiallergiker

Jamen vi vasker altid i neutral og uden skyllemiddel.. Jeg er selv total allergisk overfor støv.. han har det kun i perioder.. ikke om vinteren.. så ved det ikke er støvallergi.. Eller jo det har han også.. Så måske det anden form for allergi.. Vi har jo åbne vinduer hele dagen måske det er pollen allergi

Anmeld

30. juli 2013

gokkelok

Ja, hvis i har vinduer åbne hele tiden derhjemme, så kan det godt være pollen allergi. Medmindre han er udenfor, når han er på job, så burde han være generet hele dagen. Og som en anden skriver, så kan det også være støvmider, hvis det kun er i soveværelset der er problem.

Tag på apoteket og køb noget mod allergi, eller send ham til lægen 

Anmeld

30. juli 2013

Den lykkelige

gokkelok skriver:

Ja, hvis i har vinduer åbne hele tiden derhjemme, så kan det godt være pollen allergi. Medmindre han er udenfor, når han er på job, så burde han være generet hele dagen. Og som en anden skriver, så kan det også være støvmider, hvis det kun er i soveværelset der er problem.

Tag på apoteket og køb noget mod allergi, eller send ham til lægen 

Han arbejder indenfor som håndværker.. men når vi sidder i haven er der heller ikke noget.. det er det jeg synes er mest mærkeligt.. for så kan det vel næsten ikke være pollen?

Anmeld

31. juli 2013

gokkelok

Den lykkelige skriver:

Han arbejder indenfor som håndværker.. men når vi sidder i haven er der heller ikke noget.. det er det jeg synes er mest mærkeligt.. for så kan det vel næsten ikke være pollen?

Nej, så lyder det mest som noget støvmide allergi, eller måske noget andet i kunne have i soveværelset. Jeg synes han skal testes ved lægen. Allergi bliver kun værre hvis man ikke gør noget ved problemet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.