Universal rengøring i vaskemaskinen :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.950 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Jeg skulle lige til at sætte en vask over da jeg kommer til at tage den forkerte dunke. Jeg kom til at tilføje universal rengøring i det rum hvor skyllemiddel skal i. Jeg tog så alt tøjet ud igen og har lige sat maskinen igang uden tøj i for at få universal rengøringen skyllet væk. Tror I det er nok at gøre det sådan?? Vil jo ikke ødelægge det tøj der kommer i efterfølgende.

Godmorgen.....jeg er vist ikke helt vågen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2013

Lukas&Liam<3

Ville nok køre den en gang mere, det skummer jo helt vildt op ved ikke om den skylder det hele ud først. Det jo forholdsvis meget du har kommet i :p

Anmeld

30. juli 2013

DianaRJS

Omsorgsgiver skriver:

Jeg skulle lige til at sætte en vask over da jeg kommer til at tage den forkerte dunke. Jeg kom til at tilføje universal rengøring i det rum hvor skyllemiddel skal i. Jeg tog så alt tøjet ud igen og har lige sat maskinen igang uden tøj i for at få universal rengøringen skyllet væk. Tror I det er nok at gøre det sådan?? Vil jo ikke ødelægge det tøj der kommer i efterfølgende.

Godmorgen.....jeg er vist ikke helt vågen

Lad maskinen køre et par gange inden du putter tøj i  

Anmeld

30. juli 2013

Kofoed.

Tror jeg ville se an, hvor meget den skummer og så vudere om den skal i gang igen. Det lyder som noget jeg kunne have gjort, det er så også derfor det ikke står samlet herhjemme 

Anmeld

30. juli 2013

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Det skummede da HELT VILDT!!
Nu er maskinen stoppet men der er stadig skum i kan jeg se så jeg lader den køre en tur mere som I siger Så må jeg se om det ikke har hjulpet på det derefter.
Tak for svar piger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.