brug for råd til fondant....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

DianaRJS

hvor langtid før man skal bruge fondanten kan man begynde at lave det?

jeg har en masse figure jeg gerne vil ha lavet til min søns kage på søndag, men hvornår kan ejg begynde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Hailiesmom11

DianaRJS skriver:

hvor langtid før man skal bruge fondanten kan man begynde at lave det?

jeg har en masse figure jeg gerne vil ha lavet til min søns kage på søndag, men hvornår kan ejg begynde ??

Du kan sagtens begynde i løbet af de næste part dage.. De tørre bare ind hvis de ikke er pakket ind, men så holder de også formen.. Jeg laver tit pynt 4-5 dage i forvejen så skal man nemlig heller ikke stresse

Anmeld

29. juli 2013

DianaRJS

Hailiesmom11 skriver:

Du kan sagtens begynde i løbet af de næste part dage.. De tørre bare ind hvis de ikke er pakket ind, men så holder de også formen.. Jeg laver tit pynt 4-5 dage i forvejen så skal man nemlig heller ikke stresse

hvis nu man pakker det ind i folie f.eks. og sætter i et skab vil det så også tørre ind? tænker bare at sådan noget som bogstaver og sådan noget vil jeg gerne have lavet inden da vi ikke er hjemme lørdag, så der når jeg det ikke...

Anmeld

30. juli 2013

Hailiesmom11

DianaRJS skriver:

hvis nu man pakker det ind i folie f.eks. og sætter i et skab vil det så også tørre ind? tænker bare at sådan noget som bogstaver og sådan noget vil jeg gerne have lavet inden da vi ikke er hjemme lørdag, så der når jeg det ikke...

Ja det gør det desværre, du skal have det i noget lufttæt hvis det ikke skal tørre ud - men jeg plejer batte at lade mit stå så det tørre der er ikke rigtig nogen der spiser ren fondant alligevel..
En kage jeg lavede sidste efterår hun har gemt pynten og den er ligeså fin endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.