Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
5 svar
3 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle søde damer derude!

Jeg er en pige på 18 år som glemte at tage mine p-piller i 2 eller 3 dage for et godt stykke tid siden og var i seng med min kæreste uden beskyttelse i det tidsrum..

Jeg har her de sidste 2-3 uger blevet større på maven og den er blevet hårdere, jeg har de sygeste humørsvingninger, spiser virkelig sært mad, kvalme efter måltider, hovedpine, samt sover meget.

Har dog haft taget 2 graviditetstest derhjemme, men begge negative, idag tog jeg så ind til min læge, og fik lavet en der - samt blodprøve (skal ringe på onsdag) og en gynæologisk undersøgelse, alt var ok og testen var negativ.

Men nu sidder jeg her til aften med de kraftigste mavesmerter, ondt i hovedet og virkelig skidt til pas!

Ved ikke hvad jeg skal gøre, testene viser jo negative..

Tror i jeg bilder mig det ind? Har bare slet ikke gået og tænkt over det overhovedet, så aner ikke hvad der sker.

Håber der er nogle der har nogle gode råd eller kan sige hvad de synes jeg skal gøre i denne situation

Knus fra mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Maja88

jeg tænker umiddelbart bare det er din  mens som er på vej

Anmeld

29. juli 2013

baby012

hmm, det ligner ikke en gravid mave, så skulle den bule mere ud "for neden"

testen er negativ, og du er ikke langt henne hvis du er gravid, vent og se om mens kommer  

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

jeg tænker umiddelbart bare det er din  mens som er på vej

Plejer aldrig at få "rund mave" inden menses, og jeg er midt i min p-pille pakke, så nej

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

hmm, det ligner ikke en gravid mave, så skulle den bule mere ud "for neden"

testen er negativ, og du er ikke langt henne hvis du er gravid, vent og se om mens kommer  

Jeg venter og ser tiden an så

Anmeld

29. juli 2013

Maja88

Anonym skriver:

Plejer aldrig at få "rund mave" inden menses, og jeg er midt i min p-pille pakke, så nej

men tænker bare der måske er rod i cyklus, nu du glemte de piller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.