Jer med to børn (som skal køre den store i institution)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
14 svar
3 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Ja måske underlige spørgsmål.. men jeg er gravid og min "store" pige går i børnehave 5 km væk (på landet ude i ingenting).. Hvad gør i? Ville i tage bilen med den lille ny i? Tænker bare at det vil rode helt rundt i søvnen at vi skal aflevere storesøster.. hvis den lille ny nu falder i søvn.. eller ikke passer med søvnen.. havde glædet mig sådan til at kunne trille ned og hente den store mens den lille er i barnevogn.. men hun har fået plads et andet sted fordi vi fandt ud af at den i byen er noget møg 
Hvad gør i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har jeg bare passet aflevering ind i baby's soverytme det første stykke tid, også lagt hende i barnvognen når vi kom hjem. Vh stine

Anmeld

29. juli 2013

baby012

Her aflevere og henter manden den store, og jeg er hjemme med den lille  

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

baby012 skriver:

Her aflevere og henter manden den store, og jeg er hjemme med den lille  

Ja ok.. men altså hvis han skulle det ville hun skulle afleveres 6.20 og hentes 15.15 og det synes jeg er alt for lang dag i og med jeg går hjemme.. 

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her har jeg bare passet aflevering ind i baby's soverytme det første stykke tid, også lagt hende i barnvognen når vi kom hjem. Vh stine

Hmm ja ok.. men ved bare fra min datter at man ikke kunne tage hende fra autostol og lægge andet sted uden hun vågnede.. 

Anmeld

29. juli 2013

Kløver

Min søn var 14 mdr da lillesøster kom og har brugt bilen, vi fik det bare passet ind

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Min søn var 14 mdr da lillesøster kom og har brugt bilen, vi fik det bare passet ind

Så han sov i bilen? Men man når jo nærmest ikke spænde fast før bilen stopper igen..  kan selvfølgelig også være den lille ikke når at sove..  

Anmeld

29. juli 2013

baby012

Anonym skriver:

Ja ok.. men altså hvis han skulle det ville hun skulle afleveres 6.20 og hentes 15.15 og det synes jeg er alt for lang dag i og med jeg går hjemme.. 

Ja okay, her er det kun fra 8 - 14  

Anmeld

29. juli 2013

Bshizzle

Her var det forskelligt da min mand er selvstændig 

Men tit var det Mig der stod med begge børn hver morgen. 

Så den store blev afleveret mellem 8 og 9 hver dag i Skole.

Min mindste har altid haft et godt sovehjerte, så han sov lige så længe som os andre.. Eller længere hvis han fik lov  

Anmeld

30. juli 2013

Kløver

Anonym skriver:

Så han sov i bilen? Men man når jo nærmest ikke spænde fast før bilen stopper igen..  kan selvfølgelig også være den lille ikke når at sove..  

Altså da hun var spæd lå hun jo bare i autostolen og senere nede hun ikke at falde i søvn, vi stod op efter at aflevere til kl 8 og så passede det med vi kom hjem og hyggede inden formiddagsluren og så kunne hun enten nå sin lur inden eller efter storebror blev hentet ellers var far i de fleste tilfælde stået op til at lytte efter hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.