Male trip trap og tremmeseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
12 svar
2 synes godt om
29. juli 2013

Alberte&Mor <3

Er der nogen som har forsøgt sig med at male trip trap stol og tremmeseng? Og hvordan blev resultatet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

SjeBets

vi har dog ikke malet trip trap stolen, men vi sleb den ned og omlakeret den og det blev fint, har tænkt på at ville male dem, men det er et stort projekt med 5 af dem så tror jeg smider dem op til min bror som arbejder et sted med en maleboks som man lige kan smide dem i, dog skal de slibes ned så de er modtagelige og pæne

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Venter... skriver:

Er der nogen som har forsøgt sig med at male trip trap stol og tremmeseng? Og hvordan blev resultatet? 

vi har slebet vorés trip trap ned, også har spraymalet den. Det er blevet et super godt resultat :-)

Anmeld

29. juli 2013

Alberte&Mor <3

SjeBets skriver:

vi har dog ikke malet trip trap stolen, men vi sleb den ned og omlakeret den og det blev fint, har tænkt på at ville male dem, men det er et stort projekt med 5 af dem så tror jeg smider dem op til min bror som arbejder et sted med en maleboks som man lige kan smide dem i, dog skal de slibes ned så de er modtagelige og pæne

Okay, har du bare slebet den ned med sandpapir? 

Anmeld

29. juli 2013

Alberte&Mor <3

VråJepsen skriver:

vi har slebet vorés trip trap ned, også har spraymalet den. Det er blevet et super godt resultat :-)

Okay- det lyder da som noget jeg godt ku gi mig ud i har købt en brugt, så vil jo gerne gi den et lille pift.. 

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

Venter... skriver:

Okay- det lyder da som noget jeg godt ku gi mig ud i har købt en brugt, så vil jo gerne gi den et lille pift.. 

Jeps, forståeligt vi ville gerne have vores sort, så det passede ind med vores spisebord og stole, så det blev super godt :-)

Anmeld

29. juli 2013

SjeBets

Venter... skriver:

Okay, har du bare slebet den ned med sandpapir? 

manden havde sådan en hånd-båndsliber, så han skilte den helt af i atomer og gav alle stykker en tur med den. Det er jo bare sandpapir på en maskine. Går bare lidt hurtigere og er mere jævnt

Anmeld

29. juli 2013

Alberte&Mor <3

VråJepsen skriver:

Jeps, forståeligt vi ville gerne have vores sort, så det passede ind med vores spisebord og stole, så det blev super godt :-)

okay, sleb du den bare med sandpapir? 

Anmeld

29. juli 2013

Sander&Vitus-Mor

SjeBets skriver:

manden havde sådan en hånd-båndsliber, så han skilte den helt af i atomer og gav alle stykker en tur med den. Det er jo bare sandpapir på en maskine. Går bare lidt hurtigere og er mere jævnt

Ja det var det samme vi gjorde her - super smart! :-)

Anmeld

29. juli 2013

Alberte&Mor <3

SjeBets skriver:

Okay, tak for det.. Hvor meget er nødvendigt at slibe den ned? Så den blir helt mat eller.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.