Jeg tænker lidt på at gå et nummer op i ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
4 svar
2 synes godt om
29. juli 2013

simone-baby93

Jeg har en skøn lille pige på 10 mdr og 18 dage som vejer godt og vel 9,4 kg. Lige pt bruger hun størrelse 4 i ble men har lagt mærke til at her på det sidste om morgenen når hun vågner så er hendes seng våd og hun har tisset i gennem. Burde man gå op i en størrelse 5? Men altså en størrelse 4 sidder godt på hende men er træt af at jeg hele tiden skal vaske hendes lagner og lægge madrassen ud til tørre. :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Dorthe1986

Jeg har skiftet blestørrelse netop når det har været som du skriver, at der er tisset igennem om morgenen. Eventuelt kan i starte med str 5 om natten og stadig bruge str 4 om dagen, hvis 5'eren virker alt for stor til at kunne være behagelig at bevæge sig i om dagen :-):-)

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

simone-baby93 skriver:

Jeg har en skøn lille pige på 10 mdr og 18 dage som vejer godt og vel 9,4 kg. Lige pt bruger hun størrelse 4 i ble men har lagt mærke til at her på det sidste om morgenen når hun vågner så er hendes seng våd og hun har tisset i gennem. Burde man gå op i en størrelse 5? Men altså en størrelse 4 sidder godt på hende men er træt af at jeg hele tiden skal vaske hendes lagner og lægge madrassen ud til tørre. :/ 

du kan jo evt. starte med nr 5 om natten og stadig nr 4 i dagtimerne

Anmeld

29. juli 2013

spj

Min søn er også 10 mdr og vi har lige skiftet til str 5, men han vejer så også lige 2 kg mere end din pige.
Synes da du skal prøve at købe en pakke og se om det hjælper. Hvis de er for store til hende, får i jo brug for dem lidt senere, så det er ikke spild.

Anmeld

30. juli 2013

Clisolka

simone-baby93 skriver:

Som Dorthe1986 skriver, så har vi gjort det samme herhjemme - skiftet str. når det går galt, man kan altid bruge dem senere hvis ikke det virker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.