Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nu kan man efterhånden virkelig se at det er en drengemave jeg render rundt med..Jeg døjet ekstremt meget med vand i kroppen, halsbrænd og træthed
Og nå Ja er næsten sikker på han er ved at sætte sig fast for det gør såååå ondt pt! Og kan heller ikke helt finde ud af om maven rent faktisk er faldet den sidste uge..
Hailiesmom11 skriver: Nu kan man efterhånden virkelig se at det er en drengemave jeg render rundt med..Jeg døjet ekstremt meget med vand i kroppen, halsbrænd og træthed
BigHope13 skriver: Hvor ser du bare fin ud,det lidt svært at se om den er synket pga kjole på uge 31 billedet ikke sidder så tæt under maven, men umiddelbart ser det ud til den er faldet lidt ned.Smuk er den ihvertfald
Hvor ser du bare fin ud,det lidt svært at se om den er synket pga kjole på uge 31 billedet ikke sidder så tæt under maven, men umiddelbart ser det ud til den er faldet lidt ned.Smuk er den ihvertfald
Benjamins'mor skriver: Sikke en fin mave. Man kan tydeligt se den er sunket lidt.
Sikke en fin mave. Man kan tydeligt se den er sunket lidt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128