balance cykel.. Erfaringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.554 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. juli 2009

82Miraklet

Hej Piger..

vi har tænkt at give Naija en balance cykel i fødselsdagsgave... Har i erfaringer med hvilke der er gode og hvor man skal kigge efter dem ???

Håber I alle har det godt...

Her er vi snart kørt meget trætte og surt ind i aften putte ritualet, håber snart det vender og at Naija snart GERNE vil i børnehave... N har hun jo (desværre) snart 14 dages ferie...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2009

Lucky

Jakob har en løbecykel og er helt vildt glad for den. Den er af mærket Hapchi og er købt hos legeakademiet på nettet. Har også hørt godt om den der hedder Puky - er ikke helt sikker på om det er stavet rigtigt det er genialt legetøj synes jeg og kan kun anbefale det

Anmeld

14. juli 2009

Heidi B

Vores drenge har en hver af mærket Puky....
Kan kun  anbefale dem..., de har brugt dem det sidste år, og kan nu køre på dem uden at støtte med fødderne. Tror snart de er klar til tohjulede uden støttehjul.

Heidi

Anmeld

14. juli 2009

st

Hej Heidi.

vores drenge er jo nogenlunde lige store, så jeg blev lige nysgerrig på hvilken størrelse puky I har. De fåes i 3 størrelser, hvor jeg er i tvivl om hvilken en der vil passe til Mads. De har en de anbefaler fra 2½ år, og de har en fra 3 år, hvor de skriver at barnet er over 1 meter. Mads er over en meter, og jeg tænker på, at han selvfølgelig skal have en som han kan bruge noget tid fremover.

Kender du størrelsen på jeres cykler?

st

Anmeld

14. juli 2009

Heidi B

Hej st
Jep....
Og den er ved at være for lille...
Købe bare den til over en meter, sadlerne kan justeres rimelig meget!!!
Vi overvejde at købe nogle større, for derhjemme har de ikke ville røre noget køretøj med pedaler på... Men nu er de startet i børnehave, og der hjuler de rundt på store tunge 3 hjulet med pedaler...  Og derhjemme har de fået 2 store traktorer som de også kan køre...
Så det næste de skal have er 2 hjulet med støttehjul...

Heidi

Anmeld

20. juli 2011

Mona_Larsen

vi er selv på jagt efter løbecykel til gave. man kan feks købe en puky med 4 hjul - men ellers faldt jeg over et sted igår med et hav af løbecykler på tilbud.

Gider bare næsten ikke en træcykel - fordi har hørt at når de står ude så går det let i stykker. men kan være det er en skrøne.

men holder lige øje her, for hvad andre siger.

Anmeld

20. juli 2011

Stumpen

Mona_Larsen skriver:

vi er selv på jagt efter løbecykel til gave. man kan feks købe en puky med 4 hjul - men ellers faldt jeg over et sted igår med et hav af løbecykler på tilbud.

Gider bare næsten ikke en træcykel - fordi har hørt at når de står ude så går det let i stykker. men kan være det er en skrøne.

men holder lige øje her, for hvad andre siger.

Velkommen på siden, men den tråd du har hevet frem er over to år gammel og ligger på en debat der ikke bliver brugt, så synes du skal smide et spørgsmål ind på Ordet er frit i stedet for 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.