Negativ test ved lægen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
20 svar
1 synes godt om
29. juli 2013

Anonym trådstarter

Hej alle søde damer derude!

Jeg er en pige på 18 år som glemte at tage mine p-piller i 2 eller 3 dage for et godt stykke tid siden og var i seng med min kæreste uden beskyttelse i det tidsrum..

Jeg har her de sidste 2-3 uger blevet større på maven og den er blevet hårdere, jeg har de sygeste humørsvingninger, spiser virkelig sært mad, kvalme efter måltider, hovedpine, samt sover meget.

Har dog haft taget 2 graviditetstest derhjemme, men begge negative, idag tog jeg så ind til min læge, og fik lavet en der - samt blodprøve (skal ringe på onsdag) og en gynæologisk undersøgelse, alt var ok og testen var negativ.

Men nu sidder jeg her til aften med de kraftigste mavesmerter, ondt i hovedet og virkelig skidt til pas!

Ved ikke hvad jeg skal gøre, testene viser jo negative..

Tror i jeg bilder mig det ind? Har bare slet ikke gået og tænkt over det overhovedet, så aner ikke hvad der sker.

Håber der er nogle der har nogle gode råd eller kan sige hvad de synes jeg skal gøre i denne situation

Knus fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej alle søde damer derude!

Jeg er en pige på 18 år som glemte at tage mine p-piller i 2 eller 3 dage for et godt stykke tid siden og var i seng med min kæreste uden beskyttelse i det tidsrum..

Jeg har her de sidste 2-3 uger blevet større på maven og den er blevet hårdere, jeg har de sygeste humørsvingninger, spiser virkelig sært mad, kvalme efter måltider, hovedpine, samt sover meget.

Har dog haft taget 2 graviditetstest derhjemme, men begge negative, idag tog jeg så ind til min læge, og fik lavet en der - samt blodprøve (skal ringe på onsdag) og en gynæologisk undersøgelse, alt var ok og testen var negativ.

Men nu sidder jeg her til aften med de kraftigste mavesmerter, ondt i hovedet og virkelig skidt til pas!

Ved ikke hvad jeg skal gøre, testene viser jo negative..

Tror i jeg bilder mig det ind? Har bare slet ikke gået og tænkt over det overhovedet, så aner ikke hvad der sker.

Håber der er nogle der har nogle gode råd eller kan sige hvad de synes jeg skal gøre i denne situation

Knus fra mig

hvor længe siden er det i havde ubeskyttet sex?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

Vi havde ubeskyttet sex hver gang siden, tænkte ikke videre over det med pillerne (dumtaf mig) men hvad gør jeg lige når testene jo er negative?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvor længe siden er det i havde ubeskyttet sex?

Synes bare det hele virker underligt...

Hvad synes du/i jeg skal gøre?

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Vi havde ubeskyttet sex hver gang siden, tænkte ikke videre over det med pillerne (dumtaf mig) men hvad gør jeg lige når testene jo er negative?

hvor længe siden er det?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

hvor længe siden er det?

2 dage siden.
Men havde jo sex med min kæreste imens jeg ikke var på pillerne
Min læge siger jeg ikke er gravid, og testene var negative. Men kan det vlre fordi min krop danner HCG langsommere måske?

Anmeld

29. juli 2013

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

2 dage siden.
Min læge siger jeg ikke er gravid, og testene var negative. Men kan det vlre fordi min krop danner HCG langsommere måske?

Hvornår havde du glemt dine piller?
en uge siden, 1 måned 3 måneder?

Anmeld

29. juli 2013

FrkZier

Anonym skriver:

2 dage siden.

dvs at i havde ubeskyttet sex FØRSTE gang for 2 dage siden?

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

BabyMiracle <3 skriver:

Hvornår havde du glemt dine piller?
en uge siden, 1 måned 3 måneder?

Vidst over 1 måned siden

Anmeld

29. juli 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

dvs at i havde ubeskyttet sex FØRSTE gang for 2 dage siden?

Nej havde et par dage efter jeg glemte pillerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.