Update på: gjorde det alligevel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
2 svar
1 synes godt om
29. juli 2013

christina92

Ja jeg startede jo for 3 dage siden for den her hvidkåls/fedt forbrændingskur.

Og jeg må sige den virker, på 2 døgn har jeg tabt 1,3 kg..... men nu har vi smidt håndklædet i ringen og måtte erkende at tidspunktet simpelthen er af H til.

Man bliver enorm mat, træt og føler sig sulten selvom man spiser hele tiden, og i morges fik jeg det rigtig dårligt, kvalme, opkast og svimmelhed. Og er ret sikker på det bunder i at jeg simpelthen har for travlt den denne her form for kur/udrensning.

Men kuren virker og suppen smager også ganske okay  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

EnSødMor

christina92 skriver:

Ja jeg startede jo for 3 dage siden for den her hvidkåls/fedt forbrændingskur.

Og jeg må sige den virker, på 2 døgn har jeg tabt 1,3 kg..... men nu har vi smidt håndklædet i ringen og måtte erkende at tidspunktet simpelthen er af H til.

Man bliver enorm mat, træt og føler sig sulten selvom man spiser hele tiden, og i morges fik jeg det rigtig dårligt, kvalme, opkast og svimmelhed. Og er ret sikker på det bunder i at jeg simpelthen har for travlt den denne her form for kur/udrensning.

Men kuren virker og suppen smager også ganske okay  

Sejt gået at du gav det et forsøg.  

Jeg har også været på den i 14 dage, til sidste var jeg ved at brække mig af suppe, man føler sig sulten konstant og man får det bare rigtig dårligt, jeg trænede ved siden af, og kunne ikke engang løbe uden at blive svimmel..  

Men jeg tabte mig 6,1 kilo på en uge! - Det virker sku, men det er hårdt!

Anmeld

29. juli 2013

christina92

Frk-S skriver:

Sejt gået at du gav det et forsøg.  

Jeg har også været på den i 14 dage, til sidste var jeg ved at brække mig af suppe, man føler sig sulten konstant og man får det bare rigtig dårligt, jeg trænede ved siden af, og kunne ikke engang løbe uden at blive svimmel..  

Men jeg tabte mig 6,1 kilo på en uge! - Det virker sku, men det er hårdt!

Lige præcis! Jeg kunne sagtens finde på at bruge den en anden gang, hvis jeg hurtigt skal tabe mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.