Ideer til børnesikring ønskes!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

Trinemn

Vi har dette gelænder omkring vores trappe, i vores lejede hus.. Leander er nu begyndt at mave sig frem og vi ska have børnesikret trappen - men hvordan!? Vi havde selv tænkt plexiglas for at bibeholde udseendet, men hold da fast det er en dyr løsning! Har du en ide - må gerne være kreativt osv mange gange tak på forhånd! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Team Putte

Trinemn skriver:

Vi har dette gelænder omkring vores trappe, i vores lejede hus.. Leander er nu begyndt at mave sig frem og vi ska have børnesikret trappen - men hvordan!? Vi havde selv tænkt plexiglas for at bibeholde udseendet, men hold da fast det er en dyr løsning! Har du en ide - må gerne være kreativt osv mange gange tak på forhånd! 

Tror jeg ville sætte billige træplader på og male dem hvide i kan kun bevare den åbne effekt hvis i vælger noget plastik men som du selv siger så er det en dyr løsning! Jeg ville vurdere hvor meget det åbne koncept betød for mig.. Er åbningen f.eks lige op i en stue ville jeg vælge den dyre løsning.. Er det bare op i et gennemgangs rum havde jeg valgt den billige

Anmeld

29. juli 2013

Trinemn

Det er nemlig lige fra køkkenet og op i stuen, så det må gerne være pænt :/ der kommer jo også meget lys ned i køkkenet fra stuen :/ iiih, det er så svært, men mange tak for dit råd  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.