Det er så smukt at være gravid....eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
11 svar
11 synes godt om
29. juli 2013

Disarobi

Sådan ser man ud efter tre dage på farten, hvor der ikke lige var mulighed for at ligge ned i løbet af dagen!!! Vægten sagde + 3 kilo ren vand i fødder/ben lørdag aften!!!! Godt det var normalt igen søndag morgen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

malliebooh

Bihsberg skriver:

Sådan ser man ud efter tre dage på farten, hvor der ikke lige var mulighed for at ligge ned i løbet af dagen!!! Vægten sagde + 3 kilo ren vand i fødder/ben lørdag aften!!!! Godt det var normalt igen søndag morgen

Wow, så er mine da slet ikke slemme 

Anmeld

29. juli 2013

Disarobi

malliebooh skriver:

Wow, så er mine da slet ikke slemme 

Følte mig virkelig også som en flodhest - har da aldrig i mit liv troet at kunne have deller på ANKLERNE

Anmeld

29. juli 2013

malliebooh

Bihsberg skriver:

Følte mig virkelig også som en flodhest - har da aldrig i mit liv troet at kunne have deller på ANKLERNE

Haha måtte lige grine over den kommentar 

Det er lidt vildt, de ting man må udsættes for en gang i mellem 

Anmeld

29. juli 2013

Hvem?

Bihsberg skriver:

Jeg postede netop denne status på facebook i formiddags:

Jep, Jeg vokser på alle leder og kanter, og må vist erkende igen, at jeg ikke er typen, der er smækker-lækker-fiks-gravid på den glødende smukke måde! Min røv vosker imponerende nok i takt med vommen og min hud ligner noget hos en acneramt teenager og jeg har fået en fremragende vralte-gang! For ej at tale om varmen og at mase sig i det super flotte sommertøj, der overhovedet ikke egner sig til hverken stor røv eller ridebukse-lår!

Syntes sgu ikke der er ret meget smukt over at være gravid udover selve livet "inside me"

Anmeld

29. juli 2013

gædde/gitte

Bihsberg skriver:

på forhånd undskyld!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1

hOLD NU KÆFT DET BILLEDE HAR LIGE REDET MIN SKOD DAG!!

op med fusserne og glæd dig over at mavsen tager opmærksomheden fra fødderne

Anmeld

29. juli 2013

Disarobi

gædde/gitte skriver:

på forhånd undskyld!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!1

hOLD NU KÆFT DET BILLEDE HAR LIGE REDET MIN SKOD DAG!!

op med fusserne og glæd dig over at mavsen tager opmærksomheden fra fødderne

Tjah, jeg synes jo bare det var lige så sjovt som du gør, så når folk kom og sagde tillykke med maven kunne jeg ikke lade være med at gøre opmærksom på fødderne så vi fik nogle gode grin i lørdags....

Anmeld

29. juli 2013

hekran

Ork, du skal ikke være alene, frøken ankelløs, så jeg smider lige et sympatibillede Er 37+6 og mister anklerne lige så snart jeg rejser mig.....

Anmeld

29. juli 2013

hekran

Ork, du skal ikke være alene, frøken ankelløs, så jeg smider lige et sympatibillede Er 37+6 og mister anklerne lige så snart jeg rejser mig.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2013

Disarobi

hekran skriver:

Tak, tak, tak.... Skønt at vide at der er lidelsesfæller i landet!!!!! tænk at man ligefrem ser frem til der bliver efterår....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.