Maven 8+0 - 2 barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.293 visninger
8 svar
7 synes godt om
29. juli 2013

MIWULA

Så langt så godt. Wee. Det må bare gerne gå hurtigere. Orker ikk mere træthed og den dumme kvalme.  

Føler mig syg hver dag, ligger bare på sofaen og glor. Føler mig som en dårlig mor for min søn og en dårlig kone. 

Kan heller ikk rigtig føle nogen glæde ved graviditeten er det normalt? Håber nogle kan komme med nogle gode råd. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Lotus86

Fin lille mave

Tror det er helt normalt at føle sådan, når man har det så elendigt, så er der jo ikke rigtig noget at glæde sig over, andet end gevinsten i sidste ende. Håber du snart får det bedre

Anmeld

29. juli 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Fin lille mave

Tror det er helt normalt at føle sådan, når man har det så elendigt, så er der jo ikke rigtig noget at glæde sig over, andet end gevinsten i sidste ende. Håber du snart får det bedre

Tusind tak det er jeg glad for at høre. Så håber jeg bare ikk jeg har det sådan hele min graviditet. 

Anmeld

29. juli 2013

Lotus86

Nej for pokker da, man kan da håbe det "kun" er de første 3 måneder

Anmeld

29. juli 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Nej for pokker da, man kan da håbe det "kun" er de første 3 måneder

Ja nemlig. Går din graviditet ellers godt? det er ikk meget du viser maven frem denne gang. Hihi 

Anmeld

29. juli 2013

Lotus86

MIWULA skriver:

Ja nemlig. Går din graviditet ellers godt? det er ikk meget du viser maven frem denne gang. Hihi 

Ja den går super, tiden flyver af sted og har heldigvis ingen gener

Nej jeg ved det godt, kunne være jeg snart skulle smide et op

Anmeld

30. juli 2013

MIWULA

Lotus86 skriver:

Ja den går super, tiden flyver af sted og har heldigvis ingen gener

Nej jeg ved det godt, kunne være jeg snart skulle smide et op

Ej hvor dejligt gid det var mig. Hihi. 

ja det synes jeg lyder som en god ide. 

Anmeld

14. marts 2014

Mama2012

MIWULA skriver:

Så langt så godt. Wee. Det må bare gerne gå hurtigere. Orker ikk mere træthed og den dumme kvalme.  

Føler mig syg hver dag, ligger bare på sofaen og glor. Føler mig som en dårlig mor for min søn og en dårlig kone. 

Kan heller ikk rigtig føle nogen glæde ved graviditeten er det normalt? Håber nogle kan komme med nogle gode råd. 

Ved godt det er VILDT sent at svare på dit indlæg, men vil alligevel lige sige tak!

Har det på nøjagtig samme måde, nu, hvor jeg er 8 uger henne. Har bare kvalme, kvalme, kvalme og kan intet! Føler mig som en dårlig mor og dårlig kæreste, når jeg bare ligger der og er uduelig!!! 

Det hjalp lidt at læse, at jeg ikke er alene - selv om du nok har det MEGET bedre nu 

Anmeld

14. marts 2014

Nadia&Daniel

Mama2012 skriver:

Ved godt det er VILDT sent at svare på dit indlæg, men vil alligevel lige sige tak!

Har det på nøjagtig samme måde, nu, hvor jeg er 8 uger henne. Har bare kvalme, kvalme, kvalme og kan intet! Føler mig som en dårlig mor og dårlig kæreste, når jeg bare ligger der og er uduelig!!! 

Det hjalp lidt at læse, at jeg ikke er alene - selv om du nok har det MEGET bedre nu 

Hun har født https://www.baby.dk/debat/239044pi1/foedsel/saa-ska l-der-krydses-for-miwula.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.