kvalme og brækfornemmelses når der er kød i nærheden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

980 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juli 2013

AnneMaria

Føj... hver gang jeg bare kan lugte kød .. eller tænker på det, får jeg en frygtlig brækfornemmelses... er sulten, men når jeg hælder maden på tallerknen og er klar til at spise, har jeg allerede mistet appetiten... der er vel ikke nogen gode råd imod det? kan jeg evt tag en ekstra vitamin pille for det kød, som jeg på ingen måde kan få ned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2013

Ciss

Det der genkender jeg.

Det var en stor festdag, og familien var inviteret på middagsbuffet på restaurant - og der sidder jeg og spiser flødegratinerede kartofler og kogt broccoli og drikker vand. Jeg orkede simpelthen ikke synet af kød de første tre måneder. Derefter blev det lidt bedre.

Du skal bare passe på at få nok jern. Det findes også i andre madvarer end kød, og man kan evn få tilskud.

Anmeld

29. juli 2013

Frk.S

Jeg kunne heller ikke rigtig med kød da jeg var gravid - og slet ikke hakket kød.

Sørg for at få jern, og så få protein på anden vis.

Anmeld

29. juli 2013

L&V

AnneMaria skriver:

Føj... hver gang jeg bare kan lugte kød .. eller tænker på det, får jeg en frygtlig brækfornemmelses... er sulten, men når jeg hælder maden på tallerknen og er klar til at spise, har jeg allerede mistet appetiten... der er vel ikke nogen gode råd imod det? kan jeg evt tag en ekstra vitamin pille for det kød, som jeg på ingen måde kan få ned...

Du ska ha b 6 eller b 12 ka ik huske hvilken en af dem men det ka kun fåes gennem protein og er vigtig for babyens blodlægmer mener jeg de sagde på sygehuset da jeg gik der inde med kvalme og opkast.

Anmeld

29. juli 2013

MIWULA

Åhh jeg har det på samme måde. Så kigger lige med. 

Anmeld

29. juli 2013

Clisolka

Sådan havde jeg det også i min anden graviditet - det er bedre i denne graviditet 

Anmeld

29. juli 2013

Team Putte

AnneMaria skriver:

prøv at lave en google søgning om madvarer med ekstra protein vegetarer har jo også brug for protein og får dem så vidt jeg husker gennem bønner

Anmeld

29. juli 2013

AnneMaria

tak for alle jeres super svar/råd

Anmeld

29. juli 2013

Benjamins'mor

Har desværre ingen råd, men havde det nøjagtigt ligesådan og kunne først spise kød osv igen i uge 20.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.