I dag er jeg 35+0, og jeg synes at tiden lige pludselig går hurtigt 
Syntes ellers at denne graviditet har været lang, men har jo også været sygemeldt siden starten af April. Men nu er det snart nu 
Jeg har jo fået sukkersyge, og efter lidt prøven med forskelligt mad, er det lykkedes at få et stabilt blodsukker, og holder jeg mig bare til 5-6 måltider og undgår sukker, så går det hele fint 
Jeg går til kontrol på sygehuset, og har i dag været til vækstskanning, og den lille ligger lige på gennemsnittet, så det er jo bare rigtig skønt. Hun har så valgt at lægge sig på tværs, så til næste skanning om 14 dage, skal der så også lige tages stilling til, om der skal vendingsforsøg til, eller om hun har fået retning mod udgangen.
Daniel glæder sig, men synes det er hyggeligt at hvile sig op ad mors store mave, så dén kommer han vidst til at savne 
Vi har fået foræret en del baby-pigetøj, så de første par størrelser er dækket helt ind, og det ser ikke ud til at vi kommer til at mangle noget 
Ellers er vi nok ved at være klar. Der er jo ikke så meget forberedelse anden gang, vi har det hele, der har bare været noget tøj og dyner der skal vaskes, og indkøb af nye madrasser.
Håber I alle har en god sommer, og kan holde ud at gå rundt i varmen 
Anmeld